Tuesday, December 2, 2008

Insiden.

INSIDEN 1.

time rehat.

Naim : Hai Kis!
Akiss : Hai Kai !!!
Naim : ??????????
Atma : apa pasal la balqis ni?

INSIDEN 2.

lepas lunch.
tekan telefon. tet tet tet tet

Akiss : hello lucy...ko ade bawak pad lebey?
Lucy : haa..aku dah brape bulan tak datang period nak bawak watpa??
Akiss : kenapa kau tak pppp....... oh ok ok. ok bye.

lucy kawan rapat aku sorang ni dah 6-7 bulan mengandung.

INSIDEN 3.

nak kol mak aku, nak tanya pasal ikan di rumah.
tet tet tet, tekan fon lagi.

Farrah : bahagian korporat hello.
Akiss : haa? wehh sori aku nak kol mak aku, terdial nombor kau pulak. hahahhaa.


aku masih tak berpijak dibumi nyata lagi. hahaha. nah amek. x sampai 8 jam 3 entri aku kasik. hahaha.

5 comments:

Leen said...

Ko tgh high kot kiss..
Minum air limau byk k.

MaNuSiA_RuMiT said...

hurm...x lama lagi sedarlah tu..

akiss said...

*leen : hahaha. air limau? oo..aku bru tahu. tq tq. heee

*manusia rumit = haha. ok ok. kena sdar diri aku ni. hhaha

busyuksayang said...

stop dreaming akiss...hehehe!!!

VIRTUAL ENDEAVOURS said...

hahaha...cik akiss ni ske ngigau upenyer ekk...huhu..erm..nape tak cayer ke i g keje jln kaki..??kalo nak join..jom la..umah i kat blkg opis ni jer (P18) hehehe....