Wednesday, December 3, 2008

Keterangan Lanjut.

hujung minggu lepas..my housemate kesayangan aku sorg ni bertunang. dah tentunya bukan aku kan? gambar dlm entri The Pertunangan itu pon gambar aku berangan konon2..macam antu tu.. haha

so.. pagi sabtu kami (akiss, farrah, aket, wanee, kak anne) gerak ke Simpang Lima, kampung tuan punya badan. best wo lepak umah ni, ade taman, ade makanan dan macam-macam lagi. heheh. 
sebelum balik kg, kami singgah umah aku utk amek kek cekelat mak aku, kendian ke ampang amik kek hantaran dan baru la ke kg farrah. jauh gila perjalanan kami. petang kami sampai terus dijamu makan tghhari..duduk2 jap, naik ke bilik...tidur. haha. gila taboley pakai tul anak dara ni. haha. dah puas tidor...tlg kak anne buat dessert utk esok. lepas tu...makan lagi...mee kari pulak. wehooo..bestt best. dah kinyang..lepak2 kt taman yg indah. main air dan ikan dan buaian lalalala. 
jam 6, kuar ke bandar sg.besar...shopping. hahhaha. kt sini pon jd. seb baik ade guardian, beli brg yg patut. hehe. malam..makan lagi..ade tomyam..adeh la.. mane tak naik badan aku ni.


sesi terapi kaki.

kendian...lepak bilik, pasang langsir... aku buat hantaran farrah, buah2an tempatan beserta rojak. dah penat. tidor. tp kenot.. aku mmg cmni...tempat orang mmg mg kenot tidor. jam 4 lbey baru nyenyak.


hasil titik peluh kami sindiri ni. (yg tgh2 tu aku wat ..hihi)

bangun pagi. mandi awal aku. sbb mak andam datang jam 9.30pagi. kemas-kemas bilik, bekpes lontong. mak andam datang jam 9.40pagi.. maka..lepak la kami selama 2 jam dalam bilik tu, mengadap orang mekap2. heee. syok gak tgk ni.


rakan-rakan yg dapat hadir kan diri.



jam 12.00, rombongan pihak lelaki sampai. bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.. farrah selamat ditunangkan jam 12.30 lbey kurang. fuhh, lega dah. dah macam2 pose di ambil. kak anne jadi pengarahnya..

huhh. penat, lapar dan dahaga. jam 1.40pm baru dapat makan, . aku minum air soya cincau ( air pon ikut tema hitam putih) ais banyak sgt, kendian dessert pon byk. nasik sket je.

letih gila. baring atas sofa depan tv tanpa segan silu. sengal2 badan, kaki lenguh. aku period. patut la angin aku kurang baik 2-3 ari ni. ntah bape kali aku sound budak2 (secara sopan) 'adiiiik...leh tlg duduk sana tak..akak nak amek gamba kak farrah niiiiii' dalam nada geram hhhehehhe. yg si ket dan wanie pon aku marah. ni sapa yg bertunang ni? asik korg je enterprem!... hahaha..emo jap aku itu ari.

So, tahniah kepada Farrah & Azmie!!

No comments: