Tuesday, December 2, 2008

The Pertunangan.

hai disember sudah datang.

dah bertunang pon dia.
cuba sahabat-sahabat rumah kesayanganku fikirkan keadaan masing-masing, tak lama...
1 tahun aje lagi aku suruh pikirkan.



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


oke.





aku mmg kuat berpikir jauh. sedangkan benda tak jadi apa-apa lagi.


macam mana kalau? ape jadi nnti? kalau kau takde? aku pulak mcm mane?
persoalan yg selalu bermain dalam pale hotak aku, yg kemudiannya aku jawap sendiri.


jawapan yg selalunya negatif...buat aku berpikir lagi sampai berkerut kening. haih.

4 comments:

aket said...

cantek gmr ko.... hehe.. aq pun pikir y sama... hidup tiada yg kekal.... Dia lebh tau apa y akan jadik pada kita.. so terus bfikir....

Hannani Kamal said...

komplikated ini

Leen said...

Nape ko tak halang dia dari bertunang weh! Syiallllah sape minah yg rampas tu weh! (terusss emo)

Nway kiss,
life goes on my dear fwen...


xoxo
leen

akiss said...

* aket said = gambar jak cantek? hahaha. yela ket. hidup ni mmg selalu berubah. ..humm

* Hannani Kamal = ya...komplikated avril lavigne

* Leen = leeeeeeeeeeeen. dia tu bukan SI DIA. heeeh. budak rumah aku yg bertunang. aku cuma bersedih tahun depan msti dia kuar rumah nak kawen. hehehhe
syg gak ko kt aku. aku ngan SI DIA tu oke.. kawan lagi.. cuma aku tgh set kan pale otak aku nk lupakan dia. hee. tp susah kan?