Saturday, January 3, 2009

Forgive To Forget..

malam ni aku bosan gila, xde kije nk wat, aku kemas2 folder2 dlm pc aku yg makin bersepah.
.
.
.
.

dalam My Computer.

ada folder My Files. dalam folder My Files ada folder a k i s s.
dalam folder
a k i s s ada banyak folder-folder kecil yg seberat nya 14.5 GB.
salah satu folder-folder kecil, ada folder Before
.
dalam folder Before ada lagi folder-folder kecil, gambar tahun-tahun lepas.

dalam salah satu folder Before, ada tajuk foldernya, Rest In Peace.
dalam folder Rest In Peace, ada satu gambar.

Gambar yang buat aku sengih kambing sorang-sorang Jam 12.15 tengah malam. =B


( size 4 dan saiz 8)

Dimensions : 800 x 600
Date Picture Taken : 11/24/2006 11 : 21 PM
Camera Model : DC C520
Type : JPEG Image

Size : 596 KB


status perhubungan : dah berkawan balik sejak masa raya 2008, setelah 2 tahun aku x layan , msg, kol, delete dan cancel terus..aku pulau terus dia. skg ni pun msg2 dlm henpon je. byk kali aku elak bila di ajak berjumpa.

ummm...aku balas msg dia pon sbb..err..setelah aku jatuh sakit macam nak mati dan dihospitalkan pd pertengahan September 2008, aku dah tobat. hahha. aku mula sedar, x baik memutuskan hubungan sillatulrahim sesama manusia. heeeee. so, skg we're kool, kawan mcm mula2 dulu. tp tak serapat dulu la.

so, antara senarai azam tahun ni, aku nak ampunkan setiap manusia pernah buat tahi dengan aku. aku nk jadi lebih baik hati. hehhehe.

4 comments:

Anonymous said...

kamu sgt pengampun.ai laaik

Anonymous said...

memaafkan lebih baik bukan???

eza erneza said...

mari sama2 memaffkan org d tahun baru...

yeah,,,

akiss. said...

ya. marilah berbaik-baik. hahahah