Wednesday, March 4, 2009

KahkahKAhkahKah.

tajuk tak sesuai. haha. pagi tadi masa ontheway ke opis. biasalah pagi2 dengar berita kat radio.. lebih kurang sebut macamni lah..

"Peminjam PTPTN yang masih tidak menjelaskan hutang DILARANG KE LUAR NEGARA.. bla bla bla...."

oke. ini plak petikan BHOnline pagi ni.

"Jumlah 78,000 peminjam PTPTN itu disahkan tidak pernah menjelaskan pinjaman, menyebabkan mereka dihalang keluar negara. Mereka hanya dibenarkan berbuat demikian jika boleh mengemukakan bukti sudah menjelaskan pinjaman."
baca berita selanjutnya klik di sini.

ngeeeee. lagi tergelak aku.

"kahkahkahkah.. padan muke ko farrah, camne nak hanimun kat BALI???!kahkahkahakhaka". gelak besar di pagi hari.

"oke aku dah chop Mabul Island, Sabah taw! Jangan nak curik lokasi aku. kahkah"

waddehel weh. cmne i nak soping kat paris nanti, nak ke dubai lagi bulan depan! dan.. i baru nak gi L.A tgk LP siapkan album baru mereka! kakakakaka. berangan bodo-bodo. dan. bagaimana pula yang nk gi umrah? gi haji? bole ke tak???


oke masing-masing..kena buat buku kira-kira balik. ejas tolak belanja sana sini. dan yang wajib, marilah kita checkidawt baki hutang anda di sini www.ptptn.gov.my . aku dah check aku punye (sila klik gamba disebelah), ada sape bole bagi bantuan? haha. maaaaaak.. mcm mane nak kawen niiiiiiiiiiiiiiii!

suara aneh dari belakang : "elehh masa ko dapat duitnya dulu soping x beringat kan??? kasut sampai xmuat locker kan???"

ok bai!

2 comments:

pejan said...

dah pinjam kene bayar la...
sian kt budok2 yg laen nk blajar..
aku sokong kerajaan wt cam 2..

akiss said...

hahaha. yola. tu la. dulu x igt dunia kaya zaman student. haha