Thursday, April 23, 2009

Boling Kekentang

petang semalam, ada tournament bowling utk puspanita. ok, bila aku sebut puspanita, makna nya persatuan perempuan2 ok? xde lelaki. masa ni la aku rasa lapang. hehe.


konon strike la tu? hehe.

aku x main, sebab aku sedar bahawa aku ni juara longkang dan kurang daya tumpuan, so, xyah la buang tenaga. hehe. so, sambil2 amek gamba, macam biasa aku jadi babysitter. hehe. syok syok!



kaki comel.



comel comel comel macam nak picit-picit!! arhh!



"nana nape ni..nak 'cucu' eh..sori lah, kakak antu kopek xde cucu laaa..." ngee

lepas penat jaga anak-anak, aku makan. makan, dan makan. semua fries aku sambar, mana tak nya, setiap lane aku pergi, "kisss, makan kis, ko amek gamba kena makan banyak!"



ok mengumumkan...biasa berat aku 49kg-50kg. tapi berat terkini skg adalah........55.4KG. ok tepuk tangan utk diri sendiri. siyes aku dah x berdiet. semalam ekin asik sound. "dah, benti kis..overdose nnti." ngahahaha. overdose kentang aku semalam.

ok, termasuk semalam, Piyan tegor aku dah tembam, dah 6 orang lelaki kata aku gemok. siyes bila lelaki tegor kite gemok..mmg lain siket penangan nye. tapi skg aku dah x kesah. hehe. baru la mantop gemok2. haha.

ok bai!

5 comments:

MaNuSiA_RuMiT said...

kak akis kira kurus apa
=)

mysarah abdul malek said...

ada bakat jd mak org..hehe..

akiss said...

tak kurus, byk spare tye taw naniiiiiii. hhehehe..

mysarah, siket2 adalah, time bdak tu nangis cabut lari kahkahakhakha

amirol said...

makan makan,..janji sihat!

akiss said...

btol la. aku dah lupakan diet dh haha