Tuesday, April 7, 2009

Ustazah Terlampau.

antara aktiviti sihat ketika majlis perpisahan apak menteri pagi tadi..


ok siyes muka naive gila.

mari mengaji. kahkah. rasa nak lempang2 je masing.

sila tgk en.saipol (paling kanan) sedang berkata HEK ELEH sambil buat muka x puas hati.

haaa.. amek kau hidung b@#$ dari aku, konon nak kantoikan aku tidor kan? ahaha
ok, skg baru aku sedar kenapa aku hyperaktif sgt tadi. ini lah bencana gula-gula HEBAT ni.

siyes aku nasihatkan makan gula-gula ni. amat sesuai kepada student yg suka tdo dlm kelas, tido masa ceramah, tido kat opis dan segala2 ttg kuat tidor.

sila lah!

8 comments:

pejan said...

x bleh la gambar nie...
aku maluuuuuuuuuu...
delete la qisss...
huhuhuhuhu...

akiss said...

ilek ar. aku sbg pemilik blog pon x malu. kahahakhakhakha.

diam2 sudeh. hahah

xbleh blah wehh!

Hannani Kamal said...

lempang la diri sendiri!

gula2 tu masam gila bab* kan ?

akiss said...

KAHKAHA. tu la psl. cantek sgt la tu muka. ahaha.


ya. sangat2 sangat2 sangat2 masam. hahaha

mietheonlyone said...

cutenya muka..hehe..

akiss said...

ngeeee.. tak larat la nk tgk. ahahha

Didi Nadhirah said...

siyes ak igt yg pakai tudung berkaca mata tu makcik yg keje kerajaan yg nk pencen dah hahaaha

akiss said...

kahahkahkahkahka, muke aku mcm macik yg dh menopos dan tgu nak pencen. yes yes yes! hahahaha