Monday, May 18, 2009

Meet My BF, Jeff.

hai. pada pagi isenen yg biru ini aku nak kisahkan pasal my bofren, since sekolah tingkatan empat... kenalkan, nama dia jeffery nero hardy. atau lebih komersial nya, Jeff Hardy, kerja dkat WWE. Dulu die ber tag team dengan abang nya sendiri Matt Hardy, bersama awek abg nya, Lita dan membentuk geng The Hardy Boyz.

see? bila die senyum, cair.

apa yang buat aku jatuh cinta dengan dia adalah kerana dia ni masa mula2 aku kenal, mmg kacak, aku suka gilak pada mata dan keningnya..ooh.

utk tunjuk kesetiaan aku pada Jeff, semua password emel, ym, myspace, friendster aku guna nama dia. ingat nama kat ym aku? aqiess jeff nero? haa. bukti tu.

sampai kan blog aku yg skg ni pon still guna password nama dia. dan, pc ofis aku pon guna nama dia utk password. skg korang semua dah tau password aku.



selain ber wrestling, beraksi ganah lompat sana sini, main tangga di gelanggang gusti, dia ni sebenarnya berhati jiweng juga. xpercaya? klik sini, JEFF HARDY'S POETRY utk baca poems beliau.

my feveret sejak sekolah adalah, The People You're Creating. dulu aku hafal ayat2 ini. best wooo.

When you love so much... Can you always be sure?
That your love is a touch... That your love is a cure?


When you say what you feel... Will they look at you and laugh?

When you know what you've learned... Will they stab you in the back?


selain menulis puisi di waktu lapang, jeff suka main motorcross dan round2 jalan dgn Abg Matt dengan motorbike masing.



jeff juga pandai main gitar. itu yg aku tangkap lentok habis-habisan dengan Jeff tu.

.

dan, sejiwa dgn aku, die syg haiwan2 spt harimaw. uuuh.



tapi sejak aku g futher study, dia dh byk berubah. die kije kat TNA kejap, bergerak secara solo tanpa Abg Matt. dan jarang dh berpuisi, apatah lagi main gitar bersamaku, dah xda lagi dia mendendangkan aku lagu Isabella, kisah cinta dua dunia....

dan of kos..penampilan Jeff banyak berubah. mula2 aku mmg xkesah sgt diekaler2 rambut dh macam eksem paddle pop, tp skg? dgn muka-muka, badan semua habis die cat! aku dah mula bising.



"asal buruk sangat pesen yu skg ni Jeff? dah x macam orang! gedik taw!"

sampai la skg. aku tertgk iklan kat astro, hari ni dia nak lawan pakcik yg x mampos2 lagi tu, si Undertaker kat Judgement Day?

oooh. itu yg buat aku tiba2 hari ni nak menulis pasal dirimu Jeff.

4 comments:

Hannani Kamal said...

layan wrestling ke kak ?
aku minat mankind. wakaka.

akiss, did i mention u? yang aku ada jumpa jacket itam tuuuu ?

akiss. said...

of kos layan cik adik. hahaha. mankind? mak ai. ngeri je. asal x minat john cena? the rock ke. hahaha

waah wahhh,. kat mana ko dah jumpe haaaaaaaaaaaaa

Hannani Kamal said...

tak la sebenanye minat undertaker. time dye emo emo dulu yg nk buh org dalam kubur tu.

haaa tapi bukan kulit la ? something like plastic kot. stylo gileeeee. rase nak beli je pastu nak jeleskan kat kau agegege. dekat butik levis the garden

akiss. said...

perh. aku igt lg masa mula2 aku tgk wwf dulu, aku takot smpi termimpi2 masa dia nk tanam org tu. gila la die tu. hahaha

oo. levis ek? alaaa.. misti mahai. ooo.. ko nk beli dulu eh? boleh, tp ko kena jaga2, takot ada pecah rumah. hahahahah.

huhhuh. akan di sevey. tenkiyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.