Thursday, May 28, 2009

Tom Yampeh!

ok, peristiwa malam td. kami makan di b.b.bangi.

"bang, tomyam kat cni caner ekk? yg kaler merah ader?"

"aaaa.. ade, merah ade, putih pon ade" dengan muka yakin menjawab. so aku percayalah.

"btul? sy nak yg merah, buat pedas ekk! lagi nak telur dadar, kangkung belacan, nasi puteh, teh o ais!"

dlm 15 minit kot oder kami semua smpi. uuu.. nyaman btul perasaan bila tgk makanan panas2 sampai, yela dh kul 930 xmkn lg, kira lewat la tu.

aku amek telur dadar. ok, kool.
aku amek kangkung belacan, ok, kool. bley tahan.
aku amek tomyam.

hampeh.

DAH LA KALER SERUPA KALER SUP! RASA TAWAR, TAK SEDAP!! BANYAK SAMPAH SARAP SPT SERAI DAN BAWANG2 BESAR!

"huhh! janji-janji manismu btul la! aku dh agak dh abg tu, tipu aku!!"

terus menyanyi "KU BENCIIIIIIIIIIIIII" macam lagu bencinta tuuuu.. dan terus merungut. membebel2 sambil makan, mmg kurang adab sopan aku ni.

siyes, boleh kira lah berapa sudu aku rasa tomyampeh tu, x caya tanya membe2 aku, semua kata rasa macam sup. haih! akhirnya, 90% dari tomyampeh tu tak abis. bygkan 4 org makan x luak pon?

aku tatahu la knp sikap buruk aku skg ni makin menjadi2 bila marah.

aku mintak membe2 pen, sebab nk tulis kt tisu I HATE YOUR TOM YAM! tp sorg pon xbawak pen. abg yg tukang amek order pon xnmpk batang hidong. abis shif kot, kau bernasib kali ni abg yg tukang amek order yg penipu!

akibatnya.

aku tuang lebihan teh o, siap dgn ais nya sekali dlm tomyampeh tersebut sampai penuh mangkuk. kemudian, sedikit kulit kerang rebos aku campak dlm tomyampeh itu. siap aku hiaskan kulit kerang tepi mangkuk tersebut.

huhh! marahnya aku mlm td! seb baik farrah marah suruh benti bersikap pelik mcm tu.

"wehh dah kis, dah, agak2 la. perangai budak2 ko ni, berapa umo ni???!!"

"huhh@ ko x paham perasaan aku mcm mana! ko takkan paham!"

mslhnya skg aku lupa nama kedai dia, kalo x silap "dusun gearbox" , kt bb bangi, area depan shell yg ade Yankees Hut segala tu. huhh.

ok bai. seb baik M.U kalah semalam. kahkahkah.

ok bai.

9 comments:

smms said...

situ mmg kurang..awat xp yunkis hut ja pasti puas hati ..

akiss. said...

aku 1st time nk try, tu la psl. tp kt yunkis tu kan, asik ful je, semua dh reserved. hahaha

Unknown said...

woit2.. ape kene mengena MU ngn tomyampeh?
MU x bersalah dlm hal ni..
cis..

akiss. said...

hahahaa. sbb mu ampeh taw. kah kah kah. xpe, skali skala kalah kaaaannnn..

FiEt said...

PeLuAnG TeRbAiK. . . . .

Lepak2,santai2,sembang2,JANA PENDAPATAN!!!!!!!!


RAMAI YANG MASIH BELUM TAHU SEBAB BISNES BERKONSEP BARU.

RAMAI YG X DAPAT INFO,SEBAB ASYIK DGN TUGAS HARIAN.

SEBELUM TERLAMBAT,SERTAILAH KAMI...


REBUTLAH PELUANG MENJADI JUTAWAN,TANPA MODAL BESAR,TANPA OVERHEAD & KEPAKARAN TINGGI. .


KONSEP PERNIAGAAN TERHEBAT ABAD INI!!!!!!!!!

^TAK PERLU JUAL BARANG,TAK PERLU MAINTAIN

^TAK PERLU PENGALAMAN ATAU KEMAHIRAN

^TAK PERLU HADIR KELAS

^BUKAN PELABURAN HARAM@SKIM CEPAT KAYA

^BUSINESS GENUINE.



SILA HUBUNGI ATAU SMS NAMA ANDA KEPADA


AJ 017-5599782

apezology said...

kat bangi ade 1 kedai tom yam gerek gle.tapi tempat die sdikit bernyamuk.haha

tapi tom yam sggh menusuk kalbu :P

ezah said...

BBB tom yam dkat area seksyen 15 memang terangkat, tp skrg byk sampah sarap gak

akiss. said...

haaaa.. yunkis hut kot, xpon sblh die tu. mmg byk nyamok doh. hahaha

kene try tu!

akiss. said...

BBB tomyam? oki okie, akan di sevey! hehe