Wednesday, May 27, 2009

Tak Adil, Kau Ni Kejam Lah!

not fair dari lily allen.

akibat video nya yg ala koboi2 dan si lily tu mcm kiut je berjoget dan asik2 dimainkan di v dan mtv, terus nk suka lagu ni dan nak menghapal, sbb aku dpt tangkap korus die mcm ada cakap..

"its not fair, ai tink yu rili mean..ai tink yu really mean"

kira macam sdap la nak nyanyi lagu ni kasik kt lelaki kan?

so, aku trus search lirik. ok. masa mula2 nk menghapal, cambest la..

Oh he treats me with respect,
He says he loves me all the time,
He calls me 15 times a day,

bla bla bla..

tp bila dh nk smpi korus..

"There's just one thing that's getting in the way
When we go up to bed you're just no good"

bla bla bla..

I think you're really mean..Oh you're supposed to care..
But you never make me scream..You never make me scream..

chaiittt! ini maksud lagu ni rupanyeaaaa?

bengong.

ok bai.

2 comments:

LadY ShiE said...

apepon...pompuan ni adalah sgt choooommeelll!! kan? kan? :)

akiss said...

yaaa.. comel btul! dgn baju dia dlm tu, heheheh