Wednesday, June 3, 2009

apa alasan kaw nak curang?

masa kapel,
awek kuat bebel?
awek kuat jeles?
awek tak sexy pakai hotpants?
awek tak 'fun'?
awek kedekut?
awek kuat shopping?
awek kurus sangat?
awek garang?
awek kasar, x lemah gemalai mcm 'perempuan lain'?
masa dah kawen.
isteri x pandai memasak?
isteri pemalas?
isteri gemok byk selulit?
isteri mandul?
isteri comot di rumah?
isteri selalu bizi dengan kerja, laki kesunyian?
isteri tak se' VA VA VOOM' mcm awek2 di opis?

ahh! alasan.

LELAKI, MEMANG BUSUK.

thanks farrah kenalkan lagu ni. hehe.
ingat, sekarang cinta pakai OTAK. kita juga BISA MENIPU DAN MENDUAKAN.

kah kah kah.

13 comments:

~AwanDanya~ said...

isteri gemok byk selulit?<----
yg nie sensentap..ahakssss..

seb bek laki akak tak ckp cmtu kat akak..sbb die taw selulit die lebih byk dari akak..huhuhu..
kelako la lagu nie....

akiss said...

jgn sensentap kak, saya pon ada taw, nak tengok? hahahaha.

haha. lawak jugak korg ni, boleh sama2 gosok losyen halian kot? haha

ada kwek kwek kwek kwek tak tahan tu. haha

ynaZ said...

betol betol..! lagu yang sangat besh.. haha!...

sape nyanyi?

busyuksayang said...

wah!!!!!

lelaki mmg busuk...tapi tak semuanya busuk ya dear...

* saya sayang suami busyuk saya *

LadY ShiE said...

"... ladies apa'an sih..?"

haha!!

comel suara budak lelaki tu. macam nak tumbuk. :p

akiss said...

ynaZ, haha. bes eh? rossa nyanyi!

kak juuu. ngee. hahaa. ye ye, tak semua, hehe, ni nk ditujukan pd seseorg ekceli. hehe

shie, itula, nak tampar2. kah kah kah

meay. snm said...

haaaaaaaaaaa
lelaki memang busuk!
benci taw!
grrrrrrrr
*tunjuk muka garang*

akiss said...

meayyyy meayyyy. rinduk. heheh.
haha. mmg pon, ngee.

takotnya takotnya muke grg. haha

j0jet said...

ermmm..
aku xberkesempatan nk buka..ko explain kiss..

akiss said...

hehe. lagu suruh wanita berhati2 tuuuuu

Leen said...

Bagus N3 ko nih.
Bg jantan sentap beb!

Leen said...

Bagus N3 ko nih
Bg lelaki sentap!

akiss said...

hahaha. yela kan, kdg2 terlepas gak mulot laser aku. keh kah kah