Wednesday, July 22, 2009

boss macam tahi!



ini videokilip, lama da aku nk paste kt sini. khas utk orang-orang baru klash ngan bf. dan juga yang sgt tensi ngan kije, lagi-lagi dengan boss yg sewel. hahaha. khas utk puan zunita awandanya yg mmg owes tensi ngan boss dia yg tercinta tu. hahaha.

siyes kak zu, sy sebulan tlg unit latihan dgn ber'boss'kan Tn.Hj. M itu, fuhhhh. meluat siot. tahu x ari last masa tamat latihan tu sy mengamuk, tinggi suara kt dia, last skali....menangis dgn penuh sumpah seranah kat boss itu..hahaha..dia nak nama...kita yg kena mcm org gila kerja! wahahaha. ayat-ayat spt "pegi mam%#2, b@b!, gila kuasa, pengampu, bod@h, si@&, bloody@$hole, LMAO semua adalah. hahaha. xpasal-pasal naim kena dengar. hahaha.

xpe-xpe. layankan je boss itu. selagi dia ada kuasa kan? haha. jgn macam ai, boss takde. lagi tensi. hahaha.

ok bai. selamat bekerja.

kalo bos tgh bebel, mainkan lagu ni in your mind sambil angguk-angguk kapla. kah kah kah.

ok bai.

2 comments:

~AwanDanya~ said...

die mmg siot la Kiss si taliban tue...sengal ya'amat....hahaha..naseb la ade gak yg memahami diriku...hikhikhik

akiss said...

AAHAHA. taliban.. haha.. btul.. sy mmg phm. dh orang mcm tu kan... haih. pdan muke die kak ros dah pindah... heheheh