Friday, July 31, 2009

dilema wanita.

orang selalu kata, perangai kita, mencerminkan sifat kita. contoh....

aku ni, jenis kalau pakai barang, aku akan pakai sampai rosak. apa-apa barang la. contoh, kasut. kalo g kije tu, asik pakai tuuuuu ja. takisah la kaler x matching ngan baju ka apa ka. aku pakai je. sama la dgn handbag, selagi tak koyak, masih boleh pakai, hari-hari, kemana ju aku pergi, aku akan belasah bag ituuuuu ja.

so orang kata, 'jenis setia kau ni Kis.'

tapi ini lain kes, mmg aku lama dh perasan. aku ni, kalo makan, suka oder salah. salah tu, bukan waiter yg salah. maksudnya, aku akan suka orang punya makanan. contoh macam aku dah oder nasik puteh ngan tomyam, tiba-tiba kawan aku oder charkeoyteow, aku akan mengendeng, sibuk nak makan orang punya... " bak sikiiiiiit, sdap laaaa, ko makan la aku punya niiii..".

so, orang nak kata apa? suka hak orang? atau lg pedas, bf orang, laki orang?

alaaammmmmak! kang x pasal2 kena label pempuan miang.

ok bai.

*err, no komen. aku dalam dilema ekceli, kawan salah, tak kawan salah. haih.

No comments: