Tuesday, July 14, 2009

I'm seeing symbols...!!



I'm seeing symbols...!!



zoom lagi. aku ingat aku ni dh kena sampok atau sawan macam Sam Witwicky nampak simbol2 pelik dok main2 dlm otak aku !?

rupa2nya memory card kamera aku kena virus. bloody@$$ho^% btol la! dpt rasa kan tak 776 gambar hilang macam tu saje? dh la gmba hari tamat latihan! mmg malang btul nasib aku kt Tekam ni la!

babi punya virus!

5 comments:

Heidi Shafiq said...

siannye.. btul2 x dpt recover blk?

apes said...

haha
virus tu cube berinteraksi dengan kau.guna bahasa dia.haha.biase la kena virus2 ni.aku terseksa juga dulu.sabariah je la

akiss said...

kesian kan sy? huuuu. itulah. blom bwk g kdi, rasanya mmg xleh dh kot. uuu...

apes, ntah alien wokshop mana ntah nk komunicate ngan aku. hahaha. tensi btol!

amirol said...

boleh cover up balik ker?macam mana boleh kena?

akiss said...

mcm xboleh je dah. kena format terus la. uuu