Wednesday, July 8, 2009

laporan aktiviti di terkam.

hai, ihihii. gedik dan mcm org gile kuar dari tahanan semasa dpt pulang ke bandar. hahaha. ok. harap bersabar, entri byk gila gamba. sbb nk cite apa xtvt aku DI TERKAM layan sampai muntah ok.

pagi-pagi. bangun seawal jam enam. ya, 6.00 pagi utk subuh dan ke aktiviti senaman. dan larian 2.4km. seronok je sbb dapat buat aktiviti Zooey (allison) dalam Yes Man, JOGING SAMBIL MENANGKAP GAMBAR. kool doh. mcm2 aku jumpa.




contoh, budak2 sekolah pergi sekolah sendiri merempit tanpa helmet. dan of kos TANPA LESEN. mula2 batak2 gak aku. tp dh jd kebiasaan kot bg anak2 Felda?



wah. bunge kertas dua tone. ingat selendang je ada dua Tone!



ohhh ohh. ini my peberet. hantek htoi!



adik sedara Bee pon ada kat cni.

ok. dah puas berjoging. kita ke kedai makan tepi padang golf. hihi. roti canei idaman kalbu.
lpas tu masuk kelas. boring. hihi. jam 5.00. latihan kawan pon mula.



panes. panes.



the jurulatihs.



tuan yahya prektis jadi menteri.



sempat bergedik.



yg ni my faveret shot.



ini pon ai suka.



dah mcm shuffle.

bila aku dh pnat tgk latihan kawad, aku akan ke swimming pool. hehehe. konon la konon, xreti berenang pon, berendam je la mampu kan? hahaha.


malam, ada kelas, dlm kul 10.00 mlm ada roll call. pastu ikot budak2 berlatih kompang, hihi. smpi tgh mlm main kompang. aku pon dh jadi terer taw. haha. siyes, kt sana ari2 semua tdo lewat, plg awal pon kul 12! huhh


ummm. lg aktiviti, 27.06 itu ari, peserta ada latihan menembak, ya, of kos, pacik-pacik sekeliling aku dtg. yeay! hiihi. ape lg, semua nak mengadu domba. "boring nya kis xde, susahnya kis xde..eee..rindunye kat akisssssssssss". hahahah



the jurulatih menembak, dgn Azy kena buli baca ikrar. hahaha



eceh, acah-acah je tuuu..



tiga saploh tiga saploh. ehehhe. (pistol dan peluru btul ok, bukan main2)




dan spt biasa, sempat bergedik.



perot tu cover pacik hasnul hadi.



ptg, aku bawak mereka jalan2 keliling Tekam, carik durian la, ape lg! huhh



dh mcm pelancong. heheh



eceh. sebelum keberangkatan pulang.
babai, jage opis baik2. sori, kena buat air kopi sendiri. hahaha.

ok, malam 05.07.2009 ada dinner. leh la enjoi kjap. ehehehe. ptg tu ada pesta sukan. tp aku mls nk upload. sbb mls, byk sgt. hihihi.



dgn RP. lelaki plg dibenci peserta kursus. kah kah



ini kelab kopi dangdut.



one team, one dream. chewah.

ok. itu saje wt masa ni. hihi.

5 comments:

Kap said...

gambar "dan spt biasa, sempat bergedik." mcm Nora Zain..

gaya dah ader tp kena kutu kah??

huhuh..

akiss. said...

hahahaha. tu garu kepala sbb ramai sgt pengarah fotografi. hahaha.

eh, nora zain tu sapa kah?

Unknown said...

wow.. gile seronok ko..
rindu la weyh kt ko lame x update..

N.Q.R said...

aaahhh..sungguh bergaya kamu bersama pistol...

akiss. said...

rindu ye heidi, haaa. skg ari2 aku apdet. hehehe.

haaa.. bergaya je qis, tp x menembak pon. hahahaha