Wednesday, July 15, 2009

Kisah Kejadian Hari Itu.

hai hai semua (eceh mcm la ramai baca belog ko balqis).

huhh. sgt xtaw nak describe macammana perasaan aku ni, akhirnya tamat juga kursus itu. pahit manis, gelak tawa, jgn tak tahu, menangis pon ada. ya, menangis, satu, sebab nak berpisah dgn peserta, dua, sebab tensi dengan perangai manusia kuat mengampu dan suka bg arahan suka2 hati dan arhhhh!!!! ya, aku kalo nk piyet mmg aku akan menangis. huh.

dan of kos, psl memory kad yg dh JAHANAM! aku dh x rasa apa2 dh, mungkin sebab keciwa gila babi. xpalah, nak wat camna kan. dah takdir. (ayat pujuk)

ok, mls nk bebel pjg2, ini ada siket gamba siket2 yg selamat dari virus yg babi itu. maaf di atas kekasaran bahasa.



the tuan komandan. satu petang sebelum hari kejadian.



the urusetia dan jurulatih, tgh relax cover tensi ekceli.



vip2 tgk reherseal.



ini masa mula2 sampai Kg Guai utk PROGRAM KHIDMAT MASYARAKAT.



ini PROGRAM MEREMBAT RAMBUTAN MASYARAKAT.



inilah "banglo tinggal" yg kami bermalam di sini utk mandi dan tidur(ayat tunggang terbalik). gila horror, dikelelingi kebun getah, dan TANAH PERKUBURAN tak sampai 200m jauhnya dari banglo tersebut!



ini pandangan hadapan laman. sebelah tu ada tanah perkuburan. cukop ngeri x? tanpa lampu jalan ok!



awal pagi kejadian.



ini pula gambar Balqis dengan orang-orang yang tinggi dan skandal2 yg tinggi. atau sebenarnya mmg Balqis ni pendek. FAKTA.



SAYAAAAANG APAK. ok abg2unit logistik, jgn jeles, abah korang disayangi ramai ok!



antara shot-shot terakhir. itu bapak dafi.



cuba try tgk, gamba dlm frame sama kan dgn gamba di atas? haaaaa...sbb nak print gamba tu la memory kad aku kena virus kt dlm laptop tolol itu. huhhh!

ok bai. sebenarnya ada kisah mistik semasa aku di sinun. tp malas la nk cite. seram weh. eeeeeek.

ok bai!

6 comments:

MamaIcha said...

eh!! bapa mertuaku...opsss bapa dafi la...:P

akiss. said...

ewah ewah ewah baik punye ye. hehehhe. dh beruban la apak die. hihihi

smms said...

kamu lama menghilang kerna ini kursus ka ?

akiss. said...

ya puan sery, ke sini aku hilang. hihi. letih taw

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

i love mistik story..akiss..meh share sini sket..nak taw gak..huhuhu

akiss. said...

kih kih kih. nnti kak. sy dtg bawak citer seram, hihi. tp sy penakot taw.