Tuesday, July 7, 2009

Miang Miang si Miaw.

hihi. sory bikos entri lpas marah2. siyes tensi weh. tensi ngan kije satu hal, tensi ngan MANUSIA lagi satu dua tiga lapan belas hal!

ok. sbb dh menyampah dengan perangai manusia yg pandai komen, kurang itu, lebih ini, kije xreti nak buat! baik kite layan kucin dari layan perangai dorg yg macam taik kucin kan? hihihih.



gila jahat kau ni anak kucin! mawar berduri la konon?



huhh.. i know watchudid last raye!



comel. tp perangai huduh, makan rama-rama. huhh!

inilah teman penghibur aku, pengganti INTERNET, BELOG, FESBUK dan sebagainya.

mula2 bagi nama pedel pop, tp mcm xseswai. manja, igt nk letak Manjalara. lama2 aku panggil dia Kucin Miang, kadang-kadang Mianglara. kenapa? tgk sahaja aksi miang miang miaw dia. die ni sedang peknen taw! tp lupa nak tanya bapa bulan.



"DON'T HATE ME, BECAUSE I'M BEAUTIFUL"



awwww awww.



menjeling-menjeling ku bertentang...



awwww..dont look at me..!



miang.



tolongla, dah nak jadi mak org, jgn nak macam budak2!



miang - miang malam.



SEMAKIN HARI SEMAKIN MIANG!



sopan konon.



ok. cukop.



STOP IT RAHUL!!!



dh la miang, suka jaga tepi kain orang! hihi. siyes taw, kucing aku nk gerak pon susah, meleseh je.

alahai. sedar tak sedar dah sebulan kat sana. ni balik kjap rehat sampai Rabu. Khamis on balik. Ahad Majlis Penutup, dan dengar cerita TV3, TV1, Bernama pon akan buat liputan.

uuuu..tgl beberapa hari je lagi. mula dh terasa sidih tinggalkan peserta kursus dan Terkam.

esok kalo ada kesempatan ai apdet xtvt aku disana.

ok bai.

*semalam seronok kemain dpt g alamanda. yela. dah lama tak bau shopping kompleks. hari ni nk tgk wyg, esok nak g lagi. batak sebab kat sana kalo nk g wyg kena drive 1.5jam. buduh.

4 comments:

Al-Kaput said...

no. 5 dan second last..
gatal to the max!!

busyuksayang said...

comel jer aksi kucing...tapi kenapa la aku takut sgt ngan kucing...hahaha!!!

akiss said...

ya, yg no5 tu mmg gatai gile2. hahahaha.

oo..kak ju, leh geng dgn farah la ni, takot kucin. hihihi

Heidi Shafiq said...

kucing aku suke baring kt dada weh..