Tuesday, August 11, 2009

dilema oi !!

Sabtu, 15 Ogos 2009. macam tarikh keramat je. ada majlis. and of kos, bukan majlis aku bertunang atau kawen.

tp yg pasti, cukop buat aku pening 2-3 ari ni.

ok. majlis satu.

MTV WORLD STAGE. ya, my fav band, of kos my bf tyson. THE ALL AMERICAN REJECTS. tahap gaban ke lapan belas kegilaan aku nak pergi!! arhhh!

dan, majlis dua.

KARNIVAL SUKAN ANTARA AGENSI, di opis aku. of kos kena amek gamba., dan urusetia. malam sabtu itu juga ada majlis penyampaian hadiah dan dinner.

akhir sekali, majlis tiga.

KENDURI ARWAH nenek aku. di Cheras. lepas Zohor. Tuhan saja betapa aku rindu zaman ada Atok dan Nenek.

sekarang Balqis dalam dilema memilih antara BF PUNYA BAND, KERJAYA dan KELUARGA.

padan muka.

ok bai.

5 comments:

smms said...

cadangan aku duduk di rumah sj layan tidokkkkk .. syokkkkkkk

akiss. said...

haaa...aku rasa pon mcm tu la. hahahaha

Kap said...

kirim salam pada balqis..
kata kat dia, famili paling utama..

apezology said...

abaikan je boipren kau tu..aku pun kdg2 terpaksa abaikan abg aku tu.wahahaha

akiss. said...

kap...err....mendalam tu. hehe.

apas.. haha. yela..aku pon rasa mcm tu. hehhe