Saturday, August 15, 2009

i am not!!!

sms diterima dan dihantar.

"Qis, JOM!"
"g mana?"
"thailand..."
"haa? nk watpe?"
"jalan-jalan.."
"qis xleh ke luar negara, sbb xbyr ptptn"
"alaa, xpelah..pergi 3 hari je, *** banje qis la.."


nak tolong banje bayar ptptn aku? 15k + + +? kira hantaran la tu? alah, xnak pon! kalo kau bujang lagi, mungkin boleh dipertimbangkan la. dah la bini tgh mengandung anak pertama!! kawen baru setahun!

muka aku ni ada macam muka perempuan-penggoda-jahat-yang-rampas-suami-orang ke???!!!

6 comments:

Precious said...

Hi ... hohooo! Bahaya tuh, usia perkahwinan baru setahun jagung, dah ada ati nak pasang baru ... eh, biar betul!! Jantan ker lelaki tu, ke hapa? Ops, sori .. teremo lak!

akiss said...

hai.
haa.. tawpon, br kawen dh buat perangai. x phm btul lelaki ni la. mmg jantan pon. hahaha

Heidi Shafiq said...

lantak la kiss.. trime je.. smpai bile ko nk bujang? :P
nanti g sne bawak aku skali..

akiss said...

cis cis. hampeh btul kaw ni. kang aku buat btul2 kang! hahah

Hannani Kamal said...

biaq benaq tak bayar ptptn x leh keluar negara ?!!!!Asdfghlsakxnweuncxcsdc

akiss said...

btul, nnti aku bg tgk gmba surat tu taw! KNUTB^&$XC^%R&%*&