Wednesday, September 2, 2009

7.30 am - 4.30 pm.

merdeka tahun ni amat berbeza bg aku. yela, 2 tahun berturut aku masuk acara sambutan merdeka kt dataran, mula-mula kawad kaki. teruja gile bila jam 6 pagi dah ada kt kl, laungan merdeka! merdeka! merdeka! di mana2, mmg terasa semangat kemerdekaan itu.

tahun lepas KRB. syok, tak tensi sgt. cuma peristiwa pagi hari kejadian, tak akan aku lupa. bayangkan, jam 5.00pagi kena berkumpul di opis, aku terjaga dari tidor jam 6.35 pagi?? perghh rasa macam diri ni tak berguna lagi. ..! tp, seb baik ada "kawan" yg baik hati sudi hantar ke dataran pg itu.

tahun ni, xde ape, cuma bangun lewat, ptg g kuar g summit, potong rambut.

hmmm...cuma nk bagitahu, mulai hari ini aku dah tukar waktu kije. dulu 8.30 am - 5.30 pm yakni WP3, sekarang tukar sempena bulan ramadhan, yakni WP1.

7.30 am - 4.30 am.

pergh. gile mencabar lepas subuh tak dapat tido langsung!!!

oh how i wish ada WP4!!

ok bai.

4 comments:

busyuksayang said...

WP4??? sila buka office sendiri ya...:P

akiss said...

kuh kuh kuh kuh. kan best. eheheh

Kap said...

ish..ish..ish..

akiss said...

ish ish apa nak jadi.