Wednesday, September 30, 2009

entri hatrik : kisah ber'caption' panjang.



ok, sukak gamba ni, di ambil masa mengelat layan tetamu, haha. xla, masa tu adik aku nk balik Sri Alexander dh, tp ada tetamu, barang keperluan die x soping lg, so kami mengelat g soping la. aku banje die secret recipe, again. haha.

ahaa. lagi satu, cardigan tu, beli masa hari raya ketiga kot? kt JJ Bukit Tinggi. dah la harga RM10!! percayalah! ingat sebelum raya je ada sale? seronok soping tak bersesak2 ok, itu mmg cara aku.

dan lagi satu, si Cupi pon tiru aku beli cardigan tu utk awek dia., dua helai plak tiru!! cis! nnti aku nk tunjuk korg salah satu cardigan tu, comel gilak! kompem Farrah jeles, yes..! yess!! hehe.

tp kan, gamba tu mcm aku pakai mekap, siyes xmekap pon, bukan malas nk bermekap, barang mekap pon aku takdak, aku ada lipstik yg mak aku bg ngan lipgloss je pon. mascara, eyeshadow, blusher? haram...! haha. nmpk mcm aku pakai eyeshadow, kan dh kata, aku ada original punya 'smokey eyes'. hahahaha. mata lebam dol!



yeay! mcm bg semangat bekerja je kan cik seponsebob ni. haha. ni pon ada cerita, beli masa raya kedua kat KFC Rasah Jaya. kire macam kitorg wat iklan la...

"Mak Jemput...Datang Beraya Umaaahh!!"

siyes ramai keluarga berkumpul kt Seremban, smpi macik suh kami beli KFC, takot xcukop. kih kih kih. tp syok dpt berkumpul cmtu. hehe.



ini pula, konon nk tkar sabun mandian, dulu baser pki Soft Kiss, konon nk sama ngan Akiss. tp nyesal, sbb xberapa bes bau nya. lg satu, cecair mandian itu berwarna biru. haha. aku tasuka kaler biru la! tp nk wat camno. membazir lak nnti.

tu la, konon nak sama ngan lagu lama fav aku, Wake Me Up, When September Ends. cehh, mentang2 bulan 9 nk abis.

cepatkan masa berlalu? tu la aku dh cakap, masa je cepat jalan, masa je yg buat angka pada umor meningkat, aku rasa aku baru je 19, masa je cepat tibe2 dh 25! cis...

ok bai.

*ha amek, 3 entri terus aku bagi. haha, ekceli byk lg nk belog, sbb minggu lepas bizi. kihkih

2 comments:

Kap said...

macam Fatimah Abu Bakar..

akiss. said...

laaa. kata la mcm anak dia sh.amani. apa da. hahahahah