Tuesday, September 22, 2009

gambar raya.

everibodi sibuk upload gamba baju raya melaram di mespes, fb dan belog. haa. nah tgk.

ini baju raya 1, utk tahun ini.



ini gamba bunge api.



hahaha. main-main ak. tu semua gamba kantoi. busan gile blogging time org cuti raya sakan ni. semua xda entri baru. semua diam2 je, mcm cakap sorang2. ok haf gamba dh letak fb. nnti senang aku ltak kt belog pulak.

ok bai.

6 comments:

busyuksayang said...

selamat hari raya dik...jgn main mercun ya, bunga api tak pe :)

Kap said...

aku di sini..
elo..elo..raya..

akiss said...

slmt jug ekak ju, hahaha. bung eapi je tu, hehhee.

elo elo kap is back. hehe

FdausAmad said...

hehehe...

ShiE J. said...

eip, ada bikin open house x? mau dtg!! (huhu..mcm x ikhlas jek bunyik, nak dtg tgu open house jep..huh!) :p


anyway, samat ari raya Kiss.. Mintak ampun tulus ikhlas dari hati lahir & batin..Kalau ada salah & silap sepjg kita berkwn, mintak di ampunkan ye? :)

akiss said...

eyy budak shie ni aku rinduk btul!!! aku tak buat, tp insyaAllah aku nk ajak kawan2 dtg umah. meh la. mgu ni free x?

slmt raye juge. alaa.. tadahal la. 0-0. hehe