Thursday, September 24, 2009

random ayam.

td mak n cupi ajak g jj bukit tinggi.

masa promoter tu nk tulis resit, die cakap, "hari ni dah abis sale taw, semalam 50% ini necklace. half price." aku jawap "oh ye? okayyy..."

sebelum smpi cashier, aku sangkut 'rantai raya' tu kt tmpt sangkut baju. blah.

tadi g beraya umah iqbal di pantai dalam, akibat mimie lapar, dan lepas makan kuih lapis iqbal, haha.. kami kuar. lepak kt chawan.

mula2 aku nk soto ayam, abis. ciken chop, abis. pastu aku oder roti bakar je. aku xnk makan nasilemak, sebab takot gemok, sebab Dino kata peha aku besar lebih kurang die, dah la aku suka dok bersila bila lepak di kedai makan. siyes byk space aku guna. siyes aku suka bersila.

bile oder smpi, aku tgk mee udang dzul sdap gilek. ajak Dino share, die xnak. pastu aku rasa nasi lemak Mimie. sdap juge.

pastu terus oder nasilemak kuah sotong. terlupa psl peha gemok.

aku rasa aku ni senang dipengaruhi lah.

ok bai.

*mimie cpat upload gambo. cpat cpat. kang Cikgu Balqis marah. oh ya, lagi satu, jangan buat 'panggilan hangit' kt Iqbal lagi, nnti dapat lg "p@#&%maaaaaaaaaaaaakkkk!!!" hahahahahha. rindu zaman 4 - 5 Sains 1 & 2.

2 comments:

Kap said...

Dino tu dinosaur ke? ;)

akiss. said...

dino tu nama samaran kawan aku. hahaha