Friday, September 4, 2009

kije part time di looklet.

ish ish ish, akibat busan asik membaca dan mengapdet belog, aku kini sibuk di butik looklet aku. hua hua hua. aku mmg kaki segala rancangan berkenaan fesyen& model segala ni, lg2 ANTM dan project runway. seronok tgk designer reka dan jahit baju, tp kalo aku takat jahit butang, mampu la kan.

akhirnya jumpa web ni. seronok btul, bukan takat leh pilih baju, siap boleh pilih model lg! sampai ada satu hari tu, lupa tidor, sedar2 dah jam 4, punya la asyik masyuk main padan dan suai. hihi. tp yg bosannye nye kt opis ni internet lembap ala sipot sedut. lmbt tul nk load, tgk la hujung minggu ni aku buat byk2!

ini lah di antara hasilnye. aku paling suka yg darkside tu (kanan atas), huhu. tp aku ni suka tgk je, sebenarnye aku ni kan jenis yg simple je. mcm yg 'this is akiss' (kiri atas) tuuu. haha.




byk lg style free hair sume, mls nk upload. tgk kt SINI. tudung pon ada sehelai itu saje. hihi. xpela, at least ada. tp kasut mcm xbyk la, hope pas ni ada byk lg. hehe. humm..cuma aku harap aku ada kaki panjang dan langsing mcm model2 tersebut. hihi

ok bai.

ps : hari-hari sakit perut. sadis btul.

8 comments:

sns said...

best gile!! ade nmpk member post gmbar2 camni kat fb tapi taktau mane nak cari link. thanks qis ;) dpt main gk. yayayy

lidyanie said...

kalah org mengandung sakit perut.. time poser mula la sakit perut ko kan..

akiss. said...

hehehe. best kan? yey. sama2. mari kite main suai padan. huhu

akiss. said...

penyakit keturunan ni kak lidya. hahahaa

Unknown said...

aku bleh jadi model lelaki kacak ko.. :P

akiss. said...

wekkk. aku xnk model laki. hahah

Kap said...

kaki kau gemuk ke?? ;)

akiss. said...

gemok dok. drumstick. hahahah