Sunday, September 6, 2009

selamat hari raya!

gile kebal, tidor kul 3, bangun jam 5, sahur. SAHUR TAPI TAK POSA? huhh. sebenarnya lapar gile, hujan kan. hihi.

ok semalam pergi ikot farrah, wanie, kak iza g jalan kl. buat kata aku menempah virus. haha. penat gila babai. dah la 1st day piyet, Tuhan saje yg tahu. seb baik dapat apa yg aku nak. apa yg aku nak? nnti cite ye.

"setahun, hanya sekali, merayakan hari yg mulia ini!!", sebenarnya nk bgtaw, setahun sekali je g times square. hahaha. siyes malas dan tasuka.

ok tanak cite pjg nk tayang gamba, sikeeeet je.


ini ada abang arab yang xreti guna dslr tolong amek kan, die yg offer nk amek gmba kami ber ompek. lepastu baru aku sedar, "weh farrah! kalo mamat tadi bawak lari kemere aku canerr??"



mata senyum, sbb xnmpk mulut senyum.



jujur, gambar ini di crop sbb nampak peha besar. abaikan aksi itu.



"budak baru nak UP g times square"


napkin baby di dada ku, takot makan comot.



test drive hp baru. ish, lenkali beli cybershot!!

ok penat gile. pas puas pusing lowyat, sg.wang dan TS, g lak bazzaar kg baru, buke di sana. perghhh. bdak2 ni mmg kaki jalan. aku dah abis bateri. huhu. nk cite pasal beli apa pon cam letih. hehehe. ok dah 15 hari eh posa? cepat gile!

ok bai.

2 comments:

Kap said...

aku suka gambar tiga..
kalau ada peha besar, mungkin lebih suka ;)

akiss. said...

cis cis. pukol kang! hahaha