Sunday, September 6, 2009

bogo wogo dgn puteri plastik.

hari ni donlod 3 cite sekali gus. district 9, gi joe, ngan Puteri Plastik. tapi tak tgk lg. hehe. gile sengaje donlod puteri plastik tu, Jumaat itu hari baru dapat tgk ramai2 kt rumah. minggu lepas kan tak dpt tgk, ada bola kan?


melissa ni dh la cun melecun, tgh peknen kot? tp aku tasuka la malique tu. hahaha. tp xpa la, rezeki dia. hehe. siyes lawak gile masa jalaludin hassan gedik joget, BOGO WOGOOOOO! hahaha. mak apak aku pon suka tgk.



ini part paling aku sakit perut gelak. "percaya tak, sepit rambut ni dua hinggit je???". kah kah kah, muke melissa masa ni tulus ikhlas btul. lawak lawak.

ok. humm. sebenarnya aku ada baca artikel pasal asal poco-poco (kelik utk artikel), btulke ha? dh la kitorg kt umah selalu exercise poco-poco lpas makan utk kelihatan langsing. pasni kena bogo wogo plak lah nampaknya! heehhee.

ok bai.

4 comments:

::( ';')Jue(';' ):: said...

best cite Puteri Plastik nie..dah 3 kali akak tgk kat Astro...arini mungkin ade lagik tue....hehehe...cun kan Melissa nie...comellll jer...

busyuksayang said...

dpt tgk sekejap jer smlm...hubby akak pun ada bg tau psl poco2 tue...baru igt nak bantai poco2 pas pantang nanti :D

Kap said...

Kristal Hitam tak muat turun ka?? ;)

akiss said...

heheh. bes kan kak zu, mmg cung die tu, tu la, asik ulang tgk je.

tu la kak Jue, risau gak. xpe pasni kite bantai bogo wogoooo. hhahaha.

kristal itam? cite ape tu?