Saturday, September 12, 2009

Semalam dan Hari Ini.

semalam bos bilik gerakan en.othman belanja kami berbuke kt port klang. alaa..tempat yg byk kontena tu.


perghhh..makanan siket punye masyuk. sebelum makan, ber pose-pose dulu. pastu gambar makanan seperti butter prawn, ketam goreng pedas semua x amek. terlupe sbb terlalu lapars. huheeee.

paling klaka masa makan ketam pakai hammer. baru btul "ketuk-ketuk ketam Ramadhan", gile lawak, mcm nk hentak pakai siku je ketam2 ni.

gerak, ingat nk terus balik, sekali dorg nk celebrate beday aku, dan mcm paham2 je aku tgh mengidam choc.indulgence. awwww awww, sgt terharu. lihat saje siket punya riang muka aku masa ni. hahaha



ho yeah ho yeah!!!



maafkan aksi tangkap lentok ini. terpesong btul cara kau potong kek Balqis.

ini kegembiraan semalam, sgt happy dpt chocolate indulgences. thanks to En.Othman dan kawan baiknya, encik botak. hehe. kalo mcm ni lah, nak tiap2 bulan beday ai. hahahah.

pagi ni, sedang-sedang upload gambar, dpt berita Moyang aku dah meninggal. Sedih Sangat, aku dah la xda atuk, xda nenek, skg, moyang pon dah xde. last jumpa pon 2 minggu lepas, tp masa tu die dah xlarat, xleh cakap dah.

aku rindu suara dia panggil aku Dak Bakih.

Innalillah.

ok bai.

more pic kt fb okay.

6 comments:

Kap said...

foto di-snap pada saat yang tepat..

*uhuk*

apezology said...

muke riang gle dpt kek.mcm bdk tadika.haha

takziah ye

MamaIcha said...

nak skittt kek tue :)

akiss. said...

hhahaha, aku pon suka gmba tu, riang ria,

apes, bdak tadika? yes masih muda!

kak ju, nah, siket je taw! hahah

Unknown said...

sukak sukak! Happy buffday!

akiss. said...

sukak sukak. tinkiyuuuuuuu