Monday, October 19, 2009

al-kissah si pengkaki ayam.

hai isnin.

spt biasa, pd tadi ada perhimpunan mingguan dgn KP.

dan spt biasa juga, aku kalo dlm opis ni, selalu je berkaki ayam. sampai Arm panggil aku Elyana Wanna Be. chait podah!

aku spt biasa bkak kasut, letak hujuuuung dewan perhimpunan. dan masuk barisan. habis nyanyian negaraku, dan bacaan doa, KP pon mula berucap, sampaikan amanat dan isu.

"Assalamualaikum, dan Selamat Sejahtera.... Mmm.. kasut siapa kat belakang tu??" sambil muka diarahkan memandang pada kasut aku.

deym. aku terpana. (ayat power)

Haaa?? mmg ternganga gak kot mulot aku. aku angkat tangan, tapi tutup muka. satu pejabat pandang. arkkkkk.

"Oh, Balqis.." dan terus gelak kecik. termasuk TKP Iskandar, dan pengarah2 lain yg duduk di hadapan pon gelak.

aku blur gile. paham2 je la kan, pagi2 isnin punya blur kan? smpi aku asik ulang2 cakap, "knp KP cakap mcm tu, knp KP tegur kasut sy, ee.. malu nye saya kakkkk..."

seb baik KP buat lawak pagi ni, ada mood balik. sbb terbayang Ahmad Nikon aku dok atas meja aku. haih.

ok bai.

6 comments:

busyuksayang said...

x psl2..hahaha!!

mOon said...

akiss..kasut 2 agak cantik kot 2yg KP tnya hehe

heidi said...

cagu weh..

akiss said...

kak jue, tu la sapal. taktaw apa maknanya. hahaha.

moooooooon!! hehe. tu la, berkenan kot. haha.

heidi, cagu tu apa? ngee

Kap said...

barang yang jauh usah dikenang..

akiss said...

xpe la. dah takdir. huhuh