Sunday, October 18, 2009

masalah tu kawan ai.




lagu ni dah makin menular di opis. eleh, aku dah lama suka lagu ni taw. dah lama pakai caller ringtone dan ringtone dia taw. haha. tgk, belagak je balqis. aku suka sbb melody nya, suaranya, dan liriknya..

"He's there in the dark...He's there in my heart...

.....So don't be alarmed if he takes you by the arm
I won't let him win but I'm a sucker for his charm...."

haha. ok, 1st time tgk video The Show, alahai comelnye lagu. Lenka ni skali tgk macam Eva Longoria, aku punya peberet watak dlm desp. housewives, gabrielle solis.



tp si Eva tu lg lawa la. hehe. humm..tp aku suka gilak kening Lenka. cuba usha dlm video dia. minit 00:07 ke 00:13. mcm nak satuuuu je. haha dan tak lupa, gile comel lenka berjoget, minit 2:41. smpi abis. aku boleh tiru. haha.

aku donlod full album lenka ni 2 bulan sebelum raya kot. terus aku layan semua lagu dlm album dia. selain the show, aku suka Like a Song, We Will Not Grow Up, kelik SINI utk video comel dan Skip Along. dan paling terbaik, lagu ni lah.

sejak bulan posa, setiap yg dtg tmpt aku, misti tanya lagu sapa. si Wan Chiko pon dah pakai ringtone dia. itu pon aku yg convert lagu ni. hahah. ramai lagi dak opis terjerumus dh ngan lenka. hahaha. Kwan pon bila dtg umah aku mintak album ni. cuma rugi je aku g tgk dia kt OU bulan 8 itu ari, ngee.

layan lagu ni versi radio edit, yg ori lagi sodap. suke gile video hok ni, dah la byk hitam pink! tapi xleh lawan video "the guppies feat Lenka, Suri Cruise & Transformers" aku tu la. hhehehe.

ok bai.

2 comments:

Syima Syaz said...

lagu nih agak lama sudah...
pakai ringtone itu masa awal tahun...

akiss. said...

thanks kenwooi.

awal tahun?? haha.