Friday, October 23, 2009

dari fb ke alamanda ke dapur.

canggih butul la zaman skg ni. zaman aku bzi mespes dulu takdak pong cenggini. semalam aku baru activate khidmat Facebook Celcom SMS. kool, korang eh apdet status "What's On Your Mind" dengan menghantar SMS ke 32665. ya, semudah itu.


bayangkan, dgn gune hp yg berharga rm100 aja ni boleh apdet status FB? hahahha. bodo je ayat. xyah guna blackberry ka, blueberry ka, strawberry ka. hahaha. tp bg aku , mmg xpuas la on9 guna hp, x pueh. so, Kewl..kewl.. Boleh updates status selalu smpi ppl raso annoyed. Haha. ini ayat aku semalam bila dah tau gunapakai benda alah ni.

hasilnya spt di bawah, sambil baring dpan tv. haha. mcm main sms je. siap bole balas-balas plak. tu yg best tu.

caj cuma rm1.00 per week. ala korang, sedangkan Milo Ais Kaw Kaw bungkus pon RM2.10 sehari.


perbualan dengan Apes Boyd. konon. haha.



malam semalam. see, tgh msk pon leh apdet fb. haha.

tp, bukan semua aku yg buat semalam, Chef Farrah dan Chef Kak Iza la kan. Aku? Takat goreng fries kasik tambah ukur lilit peha, boleh la. hua hua.

ok bai.

ops terlupa, cara-caranya, g setttings, g kat mobile. pengguna celcom je taw.

ok bai.

*parkson sdg sale menggila. ai x minat cap Carlo Rino, tp semalam dah kena rasuk, trus beli. sebab berkenan tali pepel + biru turkois. haha.

2 comments:

Isteri kepada Suami said...

Waaa..super cool...thanx for sharing :D

visit mine untuk mendapat lebih banyak tips dan juga gossips about our celebrities :D

MamaIcha said...

k.jue pun beli sepasang kasut kat parkson :D