Monday, October 5, 2009

jeans kuyak aimisyu.

semalam tgk album lama. byk perjumpaan gamba menarik. ngahaha.



tahun 2007. masa tgh entrance bkak, konsert Good Charlotte, mtv asia ape ntah.


ni di penang, kih kih.

sebenarnya nk cakap, dah 2tahun kot aku xbeli jeans baru.
rindu zaman pakai jeans kuyak-kuyak buatan tangan sendiri. laik dis..



oww, not dis one, this is not my lutut. this is from flickr.



ini baru my lutut. my kuyak-jeans-buatan-tangan sindiri.

haih, sbb aku rasa bila aku pakai jeans, aku rasa macam kaki besar gile. hahaha. rasa macam nk g joging kaki kurus kaki dan peha besar aku ni. tp rasanya aku ni pemalas. berapa banyak perkataan 'rasa' daaaa. haih. ada x alat kasik kurus peha. arhh!!

ok bai.

4 comments:

Didi Nadhirah said...

beg pink tu bukankah beg yg bile lalu kat mesin shopping complex akan berbunyik2

akiss. said...

a ah didi. eh... macammana ko taw ek? aku cit eeh? ke ko ada di tmpt kejadian? ak hilang ingatan weeeehhhh// ahaha

Didi Nadhirah said...

i know what u did last summer..bukan cite lg malah ak pernah melihat buktinya didalam beg itew hahahha

akiss. said...

alamak ngerinya. a ah la adidiiiiii. baru aku igt, dorg tak cabot pon bukti tu. aku igt dh. dah tua. hahahaha