Monday, October 5, 2009

jamuang baik punyaaaa.

tadi ada jamuan raya kementerian, aku xsangka semeriah ini. meriah kot. sampai ada pengacara tu, ifa raziah, dgn sorg tu yg aku xknal. tak lupa, "baik punyaaaaa", adik Dafi. haha. comel bapak! macam nak tarik2 hidung. buat anak ikan pon sodap. Ya ampuuuun. haha. main2 jak.

xbleh blah. aku rasa aku ni mmg xleh g majlis kat bawah ni lah. hari tu sangkut kipas, ingat entri INI? tadi tudung aku tersangkut banner? aku tatahu panggil apa, alaa..kt stall tu ada tulis 'cendol', lekat kt atas di dpan stall die. lpas amek cendol, kepala aku mcm tersangkut, nk kuar dari stall xboleh! waddehel la!!! seb baik kak iza ada, kalo tak, tersadai aku sorg2 kt situ.

ok makanan so-so je. cuma hari ni ramai puji baju raya aku lawa. terima kasih a lot! murah je. xsmpi rm151. boleh?

yg pelik smpi lelaki pon puji, dia kata dah lama carik baju kebaya/kurung moden hitam + pink. kembang bermangkuk-mangkuk aku hari ni. kah kah.

ok bai.

2 comments:

busyuksayang said...

sakan sgt mkn cendol sampai tersangkut kat banner...hahaha!!!

akiss said...

hahaha. tu la sapal. sedap kak cendol. mslhnya, nk kata tinggi smpi tersangkut tak gak. hahaha