Wednesday, November 4, 2009

Junk dan Poster Edward Cullen.

entri bersambung. semalam kwan bg alasan nk hantar aku sbb nk beli mag ni la. JUNK. tp, sepanjang jalan kt putrajaya, mulot x abis2 mengutuk jalanraya putrajaya, pembaziran konon. jalas ar tu kt kl xde signboard cantik2. ngeee.

ok, g alamanda sbb dis magazine. pastu jln mcm pacik macik beli sayor kt carrefour. ngaa. ok, sbb utama beli mag Junk kali ini ( selama ni aku layan JunkOnline sahaja) ialah, band beliau Mom's On Strike ada di review dlm edisi November. chait. kt kl xjuai ka? sibok je nk g alamanda. hahah.

ok, dah la masa 17.10 itu ari kwan suh tlg amek gamba, 16.10 jugak A.N aku kena curik. gile kecewa aku masa tu, sampai disuruh berehat dirumah xpayah g gig. ngaaahah.

aku rasa dulu aku pnh post entri psl dorang gak. knp mereka? ok, sbb dorang ni kawan2 aku gak, yg Yap Kwan Seng - Bass, sejak 2004 kot, si Aceh - Gitar (myra punya) tu sbb "adik ipar tak jadi" dan jgn tanya kenapa dan siapa abgnya, hahaha. kamal - drum, pon sama, dah insaf, bru potong rambut. hahaha.



tidor + membaca.



www.myspace.com/momsonstrike, nk baca g dptkan di mapley berdekatan.



beli 17 mag juge, sbb ada kristen stewart. sori, aku tak suka, robert pattison. sepanjang movie twilight, aku stare kt die je taw, lawaaaa sumpah. smpi xpndg pon si pontianak jantan ni.



yg durjana nya, poster kristen xde, poster mamat ni gak yg ada.
SAPA NAK??? aku bg free je. sapa cpat die dpt!

ok bai.

4 comments:

Unknown said...

tak nak la poster dia..haha :D

Amirah Ishak said...

Hehehehehe. amboi amboi amboi. *tunjuk jari kelingking*

akiss. said...

cik epal, igt awak minat heheh.

alamak, amirah haji ali ke ni? hahaha. amboi3x...

Kap said...

tak apa lah, Kiss..
aku tiap-tiap bulan pun beli..
kalau bagi tiket wayang free aku nak :)