Monday, November 30, 2009

sesengal ubi.

ok. sungguh memalukan. cik akiss kita ni, mmg x pnh, x ingin atau x berkesempatan ke uptown damansara atau danau kota. fakta. aku baser g , uptown shah alam atau downtown cheras. tu je la tmpt aku bila jadi burung antu kuar malam.

ok, kan ada apdet di sini, aku kuar mlm raya tu kan. pas boring kat hartamas square, kami lepak oldtown smpi kedai tutup, pastu aku mcm ckp kat ibal, bal...nak g danau kota, aku tak pnh g! dgn muka suci murni ikhlas.

so dgn arahan mimie n dzul, aku naik keta iqbal. iqbal lead the way to "uptown danau kota" sementara sesi intebiu bla bla bla bla dlm kete berjalan. smpi destinasi. mimie n dzul gelak2, kata ibal slh tempat. aku mcm blur. ntah, tapaham aku. aku layan je. lepastu sibuk menyanyi ikut org karaoke kt situ.

so dgn bangga la beli kasut pink croc ciplak dengan harga rm 20. mula2 pening nk kaler pepel atau pink, ok...atas desakan iqbal, dan pink mmg peberet aku, so..pink la jwp nya. haha. kecoh, rm20 pon nk pening, beli dua-dua kan senang hahaha. lgpon, kt uptown puchong rm50, pasar tani putrajaya rm35, mmg berbalo-baloi rm 20! hua hua.

so, terus pakai hari ni ke opis. sebab pakai baju pink. baru smgt g koje! tp.. ini lah hasilnya :



baru hari ni di pagi yg mulia ni, aku baru taw itu bukan uptown danau. kaaah kah kah. siyes gelak sorang2 hari ni mcm orang gilak. x bleh blaaahh! ibal, ko dah jatuh tmpt kedua, ko lambat 2 minit, aku lambat 3 hari..sengal!!!

oh ya, Jijah is my nama glemer at skool. iqbal yg bg kot? sebab iklan Abon kt tv tu, yg, "Jijah...abang nyanyi ya!" engkau yg cantik..engkau yg manis....bla bla bla. melekat smpi skg nama tu! ok, ekceli mmg terpikir nk tukar url blog...haaa.. jijahferrero.blogspot. comel juge.

ok bai.

*pasni tlg la berkomunikasi dgn lebih jelas. tahap blur aku makin UP skg. haha.

No comments: