Sunday, November 29, 2009

welkam bek 55kg!

dari summit usj ke jj bukit tinggi, konon nk sopim. tapi aku mcm saket kapla. mmg xde mood. salu ade je benda x berpekdah aku beli.

kali ni bli tshirt seed. itu pun sbb nk sakitkan hati adik aku. sumpah comel. ada 70%, tinggal 14.70 rm sajo. nnti sok aku pki aku up kt sini ye cupi. huhauhaa. sori versi lelaki xdek.

eh jap. sbnrnya nk buat pengakuan, aku nk diet nasik la. mlm xnk mkn nasik. sebab apa?



efek pencahayaan bagus. nmpk kulit licin berseri.


tak cukop dgn eskem foodcourt, smbg eskem di booth apa ntah. ok dh tukar header.


halfway ke bukit tinggi..sori aku x blajar lg hdr-hdr ni.



malah. donut2 kejam ni. mcm x sanggup x mkn.



ini lah sebabnya.

welkam bek 55kg. ok, 55.3kg. xpayah la zoom gambar ni. aku jujur. sama je kalo x mkn nasik mlm pom.

ok bai.


4 comments:

cik EPAL said...

sunggu lazat dishes ituuuu...

klik iklan new zealand aiskrim anda ;)

akiss said...

hehehe. tu la. godaan makanan. hehe.

thanks, td pon dh klik sk II anda =)

Syima Syaz said...

alah tak gemuk pn....
jgn asyik mtk nak kurus..tgk saya..lost weight gile2 sampai nampak rangka je skrg.nak naikkan balk cam susah gile...
bersyukur!!

akiss said...

humm. knp lost weight gilo2? x sehat ke?? ish. bahaya gak. humm. mslh sy ni, gemok kat perot, peha. x menawan taw. heheheheh