Friday, November 27, 2009

mininova dah mati

mininova da mati. waaaarghh. aku ingat aku yg silap semalam. rupa2nya...mmg btul la. die dh delete semua files yg melanggar hakcipta. hua hua hua. last movie donlod dr wen itu adalah Jennifer's Body. alahai, sempat gak aku donlod antm 13 full satu season. yg xbest, desperate housewives 6, baru smpi episod 8!

humm. sudah 5 tahun rupanya web ini beroperasi. humm..tp x la fully mati, haha. cuma file-files dari user yg sah saja akan di upload di situ. pasni layan pirate bay je la. tp, mininova always terbaik wokk.


ini antara movie and etc yg aku donlod. selain movie, album lagu, magazines, software, games pon selalu juga di donlod. so skg, payah siket kot. hope nnti ada pengganti mininova.. wwwuuuuu.

ok bai.

5 comments:

Kap said...

cuba try

http://www.monova.org/

ataupun

http://isohunt.com/

mana tau sesuai dengan keperluan kau, Kiss..

akiss. said...

orait. dah check it out dah td. ok jugak. hehehe. tenkiu encik kap =)

AJ said...

sedihnya.try kat website lain pula ya?

http://eyriqazz.blogspot.com

Anonymous said...

aku pon tumpang sedih,diatas ketiadaan mininova.rasa nak menangis pon ada waaa-waaa-waaa.laman torrent ni sebenarnya ada banyak,selain dari the pirate bay,monova,isohunt adajuga btjunkie,torrentz,torrentportal,extra torrent,kickass torrent,bite nova,sumo torrent,torrent.crogoo.net,torrentzap dan banyak lagi.bagi akulah mininova adalah laman torrent yg terbaik sekali.ia memudahkan kita utk mencari apa yg kita inginkan dan up 2 date.category yg di sediakan juga menarik dan mudah utk mencari.seeds dan leechersnya pon ramai ia mesra pengguna.tapi sekarang dah tiada huu!-huu!-huu!-huu!aku masih mencari-cari laman yg setanding dgn nya

akiss. said...

hai mr/miss anon.

tenkiuuuuuuuuuuuu =) for the info. sgt berguna =)