Saturday, November 7, 2009

misi pencarian barang kawen berjaya!!

semalam hafday, again. mcm aku yg nk kawen sibuknye. hehe. aku, wani n farrah. masing2 carik barang, wani carik kain, aku..baju nk pakai wedding farrah (rahsia) haha poyo dan farrah ..tudung nikah.

ekceli, ari rabu tu dah g Ariani kat bangi. tp mcm fak ah, mahal nak mati. sedut duit ke hape? paling murah rm 60-70, paling simple pon design. mungkin sbb brand kot, dan sbb ekin dutanya kot.

so aku suggest g kl je, lg byk kot. so, dpt la tudung "ariani" dalam rm20-30. kualiti sama ja dong. ok lah, nk pakai skal kani. tp kalo farrah nk pki terus tudung trus pas nikah pa salahnya ye puan? hehe.

stall die tepi jalan je, Fazli Ferina Collection. see cik adik Julia, akak dah pomote, lenkali kasi diskon ye. hehe. ok, aku suggest g kedai trus, selalu on9 die up sket harga.



selipar rm10 utk persediaan ke jln TAR.



ini samseng mintak diskon.


tadaaa.

ok bai.






7 comments:

Mr. J @ pengerindu.com said...

hai, suke baca2 benda dlm blog ko. ihih. ada masa jalan2 kat weblog i ok :
www.pengeRindu.com .

farenova said...

A ah... Harga kat Ariani tu agak mahal la.. sebab endorcement by Ekin kot... Tapi kalau Paris Hilton yang endorce mesti harganya jadi lebih mahal mungkin RM3000 paling murah kot.. Biasa la..

akiss said...

thanks Mr. J @ pengerindu.com.

hai farenova! huhu,, mmg btul kot. kalo paris mahunye beribam. tgh bygkanparis pki tudung. hahaha

akiss said...

thanks Mr. J @ pengerindu.com.

hai farenova! huhu,, mmg btul kot. kalo paris mahunye beribam. tgh bygkanparis pki tudung. hahaha

farenova said...

hahaahahh alhamdulillah kalau si paris pakai..sbnrnya banyak tudung ariani yg jual jln TAR yg lagi murah kan..

Kap said...

Ani Sup Utara murah..
kurang dari 10 ringgit sup-sup dia..
dekat betul dengan Ariani tu :)

akiss said...

farenova, a ah. kt jln tar bersepah2 je. hahaha.

kap, eleh, pas aku g ariani, aku makn ani sup utara, huhuhu