Saturday, November 7, 2009

hobing JUNK hobing!!

hahaha. xbleh la. konfem kt opis aku nnti amaaaan. dah seminggu ni aku sakit telinga dgr dorang bising x abis2 gomo demo gomo. ahak. ahak.

tp siwiusli, mental calar dorang ni, baru kena 1 gol, dh gelabah baling botol asap2 semua. cis, konon second half bawak masuk si khalid jamlus kontok cuak ah. hahaha. ingat, bukan fizikal kena lawan, mental kena kuat bai..haha.

ok, selamat pulang ke negeri pada fenyokong-fenyokong kelate. takpo, sok cuti. jgn ada yg menitiskan air mata ye. huhuhu. burok org tua menangis.



nk tunggu khabar esok, ada x kes gadoh-gadoh. syok syok! dah la tadi siap terbakar-bakar semua, meriah! somebody call 9--1--1--!


sumber : http://www.ohbulan.com/

inilah semangat ke'bola'an di malaysia. jangan sebab bola sejibik, habis stadium dibakar. (dh mcm karam singh walia dey!)

kijang, terbaik dari ladang.

ok bai.

update. mari rasai kemeriahannya!



ok bai!!

*apa-apa pun, zaquan tetap kacak walau beberapa kali diusung. ngee

2 comments:

Syima Syaz said...

btl...zaquan kacak!!

bkn semangat team malaysia,tp semangat team kelate ni lain btl ek.btl2 amazing!!tadi kat jln kuching penuh kaler merah2..baju liverpool pn selit sama.tak perasan kot salah sarung jersi...

tahniah n9..i like!

akiss said...

hahha. kacak btul, comel. hahaha.

a ah, sbnrnye nk ckp kelate terlebey, kang ada yg terasa. hahaha. tu la, jersi m.u pon ade. hahaha.