Friday, November 13, 2009

Pernah Tak??

pernah tak korang pergi kaunter tiket wayang. pilih seat A1 & A2, dan bila masuk panggung, seat A2 anda mcm baru dilanggar todak? errr. i mean, dah patah sampai tempat sandar jatuh/patah ke bawah? nak duduk pon xbleh sbb seatnya dah sama tinggi dengan lantai?

aku pernah!

pernah tak, bila tgh beratur kat mesin ATM, ada orang bg laluan kat korang suruh guna dulu mesin tersebut. "xpe..awak la dulu, Atuk tak kije..awak nak g kije kan?. perbuatan dari seorang atuk memakai kopiah putih. ye, seorang atuk. you really make my day la (selepas kejadian hilang kunci kereta pagi ini) ! yu rok!

lelaki pangkat abang2 je belom pernah. tak gentleman langsung. ahahahaha.

ok bai.

*saje nak carik psal dengan lelaki.

5 comments:

Didi Nadhirah said...

moral of this story aqiqis janganlah sellau tgk wayang nescaya ko takkan jumpa senario begini

Imran Yusof said...

haha..ko mmg kiss..sj bakar line kan..ari tu kes pmpuan ngandung..
ish ish ish..

akiss said...

adidiiiii. hahahah. so pasni kena dok umah lak lah? kerusi kt umah lak tunggang terblik. hehe.

wei im. ada kt sini eh. hehe. saje nk carikpsal.

Kap said...

kesian..

e-zul Iswhat said...

scene 1 tu pn x prnah,

scene 2 pn lagilah tak pernah,

mungkin sbab aku lelaki. =.=