Tuesday, December 15, 2009

biru mata hitam ku.

cite bergambar ok, spt biasa. hehe.


gerak seawal 7.30 pagi, mcm nk g kije, dh la pakai baju g kije. maklumlah, ai kurang baju biru. hehe. smpi dlm 8.35pagi. satu jam kaw smpi tol ayer keroh. tp best, jln klear kan pagi,


i know i dh smpi melaka when i see the batu belah batu bertangkup bus stop. haha. aku selalu imajin, tgh2 tgu bas, tiba2 tertutup, lemas. haha. bodo.



smpi2 kena buat kerja siram bunga. haha. tak la, ni lepas bekpes ni. best woo org kampung gotong - royong. syiokkkk! terasa mcm hari raya! hari raya pn aku tak rasa mcm ni.



hampir terbunuh kena lempaq dulang.

eh tak. macik ni kuat melatah la, asal aku snap, die melatah...pnat aku tgk. hehe. seb baik comel macik ni. fuuhh, klu kena kat ke...me...rr.... umm xpe, xleh byg.



wanita hari ini kali ni menceritakan nasib dan dilema wanita...



dilema wanita yg x berakhir...(korang boleh buat dialog sendiri)



sementara tu, aku kacau anak2 buah Mie yg somel awww awwww...



"kau masih ku cintaaaii...sungguuhhh" ok aku benci lagu tu. tapi nama budak model Croc Pink ini adalah Iris. awwwwww. awwww lagi.



ok abang andam, eh kak andam dh siap sedia menconteng muka.



cis, x aci pengantin siap togeder - geder. ok, farrah, pasni terus pki tudung ke? hopefully =)



ini nama nya berarak u-turn. kuar umah, masuk umah balik.


"uuu panas uiiiiii..."



sanding time.



"err macik, ini tugasan MERENJIS mempelai, bukan memandi kan mempelai ye." aku dh lama aim macik ni masa kenduri umah Farrah. itu ari die lempaw beras ke muka aku..kali ni...main siram2 ye??? (nada geram)



ok dah puas sanding, kite makan ye. siyes xleh tahan buttered prawn. seb baik dpt ngap juge. =) thanks mama farrah.


ok bai mak farrah.





macam anak Ket. alahai.



anak ket yg emo. mcm mak dia. kah kah kah.




curik wat outdoor utk diri sindiri kjap.



orang kuat tido majlis.



ini adik beradik Mie. see, yg duduk barisan hadapan baju ceklat comel tu abg Mie, masih single n available. tgk, rajin..smpi ke petang bekerja keras, xtukar baju lawa2 pon..
nk berkenalan??


buat outdoor ala kadar...tahu kenapa??



kerana....mereka perlu salin baju utk tugasan seterusnya. haha. pose tatap nk malatop.



dan diteruskan dgn aksi mandi manda air sabun basuhan pinggan. dan, coreng2 muka dgn bontot periuk yg itam itu. gile happening mcm....mcm-mcm la.



mangsa kejadian.



bacalah buku jangan bersedih. kah kah. tak la, ini pose mengantuk ni.

fuhh. setel dh majlis segala. farrah dh mengadu tak cukop tido kemas umah segala, eceh cehh. sedih masa nk tinggalkan rumah Mie. sebab best sgt, adik beradik die best, meriah..suasana kampung..mcm kampung sendiri...aww...nnti raya nk dtg raya boleh?

humm. sedih pun ye. ok, last session, kire hadiah perkahwinan aku kt farrah lah, sesi outdoor kat putrajaya, xpon kt kepong tmpt men layang2, x pon kat tepi laut, bagan lalang? haha. tgk cmne nnti ye.

minggu ni ke Felda Ijok, Taiping pule ye. macam nk singgah Penang je?

ok bai.

4 comments:

Didi Nadhirah said...

yes kepong bandar diraja aqiqis..princess die i...g sana jgn lupa bgtau leh la i g bersiar2 di taman diraja yg i sedekahkan kepada org ramai tu

akiss. said...

hai tuan puteri, hamba patik pohon lalu amek gamba yer nnti. hahahaha. dem. best nye die berangan ye adidi

Unknown said...

nie ke pic kawen ko snap??

akiss. said...

a ah, xbyk aku up kat sini. sbb pengantin x tgk lagi. aku nk buat blog lain, nnti aku bg tgk ehhh