Sunday, January 31, 2010

Bagaimana Mau Naik 1.5kg Dalam Masa Seminggu.

1. tido lewat, tido siang, tido tak teratur.
2. makan 6 kali sehari.
3. mkn nasik siang & malam. nak hasil gempak, malam kau tambah nasik 2 kali.
4. lepas makan, jgn gerak ke mana2, dok depan pc, or tido je trus.
5. makan jajan a lot. termasuk, cokelat, ice-blended, keropok2, choki-choki.
6. minum air sejuk lepas makan.
7. jangan senaman, joging, etc.

owwyeaaah. dgn ini sy umumkan berat dah naik 56.5 kg. yess! seminggu yang stress dah berlalu, seminggu makan tak hengat dh berlalu. harap pasni tak stress lg. =)

tadi baru balik dari summit. beli lagi legging hitam ala roksta (konon). dan tunjuk kat emak. yu know what my emak said?

"hihihi macam Rosie!!!"


"eleh, skg bini phua chu kang tu dh kurus jadi model ke hape taw" mencebik bibir. tapi dalam hati aku yg ada taman ini mcm nk hujan dah. sadis. not rok-sta, but rok-sie. deym.

ok hai february, bulan yg aku tahu akan datang itu rasa stress lagi, bulan yg pergi mana2 semua nk jual bunge ros, semua nak valentine-valentine, tp saya gagahi jua, saya nak mula diet balik, yess!

ok bai.

* kenapa baju kat summit lagi murah dari uptown shah alam? kenapa, kenapa, kenapa?

5 comments:

sYeNgEt ke senget?? said...

kbnykan rutin saya cmni lah.. hahha sbb nk tgu masuk uni.. jobless.. but then berat tak naik2.. aritu tron 3kilo -_-" ni br naik seperti sedia kala..

akiss ferrero. said...

metabolisme anda tinggi, bestnye... hehhe

~ ReD ~ said...

err... sy ada cara nak turun 4 kg dlm seminggu...heheheh

jual rumah jakarta selatan said...

yang lagi mau jual kebun sengon mau bagi info nich tentang bibit jabon dan kayu jabon bagi yang suka bertani

jasa ekspedisi said...

mampir nich BOSS