Saturday, January 23, 2010

friday nite.

last my kesayangan all tersayang datang parisjaya, finally! aku excited ekceli, =p. ok, kesimpulannya, sgt syiok. adnan sempit mmg syiok. terima kasih encik direktor kerana buat aku TERjerit kuat gile bila kepala orang dalam helmet jatuh dari pokok. siyes aku terkejut smpi sakit dado den.

ok, sbnrye malam tu aku rileks siket, sbb anak aku ada org jage, bapak angkat kot? hahaha. yes dh kena rasuk jiwe fotografi. lepas ni ai bleh pencen =)

bel - qis ye? ok ingat sy tiap kali pki beg ni boleh? hahaha.

terima dgn tenang, kedai semua dah tutup =)

yeay kena kanak2 kena raid sbb mabuk kentang mekdi. =P

yeay dh abis denan sompit. dah 4.1juta?

err.. mimie, i love Anyo so much, but.. err, ur Iggy. ok fine. aku tak suka benda kaler hijau.

ugutan kepada Aket, tp sbnrye utk diri sendiri kot?

ok, sy xnk buat aksi ni. takot tamuat. lain la kalau budak lelaki ituwwww.

kasih sayang antara kami. mmuah muah nak pishaang. de.

see?? i told yu, hak penjagaan Baby Suri telah dirampas.

nak pishaaanggg. hahaha. tibe2. ok. thanks a lot for the visit. sy sangat berharap korang dtg waktu siang. kamon la morning people!

ok bai.

No comments: