Tuesday, January 5, 2010

laporan penuh, uitm sry alexander.

sabtuday yg lepas g hantar adikku ke uitm, tahniah sbb berjaya sambung kt kampus tercinta di mana kekasih tercinta juge berada di situ. =P. ok sori jatuh saham kau cupi.

ok gerak gile awal, kul 8 kot (awal ke?), dh la smlm xleh tido sbb nyamuk gile ramai. maka, sepanjang jalan tido macam tido kat katil sindiri. sedar-sedar dah sampai Tapah, trus bekpes eskem. errrr.. abaikan pemakanan sy lately.


comel je kusyen dlm kete untuk tido nyenyak.



ok dah sampai. hai pak gad, ingat saye lagi? haih. siyes tempat ni panas.



ok seb bek register cpat je. trus g umah sewa cupi. hai selamat dtg ke lalang lala land.
ok ini bukan umah cupi. umah tak berpenghuni, ko tak seram ke cupi???



ok gerak ke manjung utk lunch, gile jauh.
tiba2 terserempak satu kenderaan mcm imaginarium of dr. porn-ass-us.



lepas tu teruja gile jumpa Giant.
lpas tu nampak oldtown, bapak teruja whoaaa sampai lupa snap gambar.



pizza for lunch. macam xpercaye.



percayalah. xpuas mkn ni. xpnh puas.



lpas tu, teruja g giant tadi. jumpa kerusi polka dots. wuuu wu wuuu



lpas tu beach balls polka dots pulak. hi fb profile pics tanpa muka. sila la add.



ok ini disebalik tabir gambar td. habis bersepah giant orang.



ok lpas main bola kt giant, kami ke jeti lumut. tapi masa tu ujan. xpat lepak lama.



tapi sempat jadi marempit. xpat nek dolphin kat sunway, kt sini pon jadi la.



lpas tu balik hantar cupi. itu pejal mata macam arab. mata je la.



bagi amanat "kau jangan nak gedik sangat" sebelum blah.



ok sorang pegang harpic punye toilet freshner, sorang lg bakul utk shampoo etc.


ok ini masa hantar dia tahun 02.01.2007 dulu. gambar di atas 02.01.2010.
see? beza aku 3 tahun. masih pendek. ye, masih pendek. peha je meningkat.

ok bai!.. eh jap. ucapan. blaja leklok, jgn nak bercinteeee je. hahaha. ok, siyes ur bacc is tough ok. focus, jgn stress, and tlg jangan quit. ok? i love you, take care =)

ok bai.

5 comments:

iva saionji said...

wah tetiba rindu uitm sri iskandar tersayang...

akiss said...

study situ dulu eh???

iva saionji said...

haah..2001-2003...first bacth diploma graphic design..huhuhu...mula2 masuk dulu semua tanah merah agie...pakai lak kasut putih...nangis tadak lagu tgk kasut tukaq kaler..

akiss said...

oooo...lama dlu la. skg dh byk pembangunan, kfc pon dh ade. hihihi

iva saionji said...

itulah pasai....last time saje pi melawat..macam tak pecaya tu sri iskandar..hukhukhk