Sunday, January 24, 2010

my sunday morning.

what a beautiful sunday morning. yes. sangat beautiful.

to be a morning person (inspired by iqbal) . not that bad ekceli. i love it. i love sunrise photography. i love reading newspaper pagi-pagi, dan breakfast dengan mimie & dzul pagi tadi, and dino.

n of kos, i love polkadots too =)

thanks mimie, kerana ayat "kalau aku jadi Jijah pon aku terasa sebab semua benda Jijah dia nak rampas sampai nama album pon die nak".

and thanks a lot, sebab jawap soalan aku dengan jujur 'apa lagi yang die rampas.'

nice. termenangis gak aku.

sori, aku lambat 7 - 8 tahun kot.

aku ingat korang tataw kenapa aku hilang jap, kat penang.dah lama aku pendam, dah lama aku citer kat orang lain, tp mereka tak paham mcm mane rasa ada kawan "tikam belakang" macam itu. and, thanks dzul sbb aku ter'carried away' isu itu ke dlm kete, dan..smpi ke pyramid.

tp ingat aku cakap, aku sayang this friendship, aku xnak spoil it. remember this song?

kite dah besar kan? 26 kan? we're not 16 kan?

ok bai =)

*dua entri tertangguh. igt nk mlm ni. sakit perut tapi. barbie la peripericikenextrahot!
**again, thanks mimie, thanks dzul, thanks dino. i lap yu all. peluk teddy bear semua =)

No comments: