Monday, January 25, 2010

sundae.

ok, full sinopsis utk aktiviti smlm.

pagi2 lepak kayu nasik kandar usj. ok fine, Dino kata bibir aku kering macam kulit kayu. kayu?? ok. cliche.

nmpk tak? akibat elegik lipgloss maybeline. mcm comot pakai choki2 pon ade. ptt la kat uptown ramai pakwe2 usha. aku ingat aku comel de....

see, i told yu, i suka sunrise photography. chaiit. sdgkan macam bg sauna kat peha sendiri.


chi- kaaaaaa-ro. (sebut mcm denan sompit). siyes. aku nk amek gmba sindiri, tapi aipon dzul berat. slh kan orang. =)

hai air tin soya utk bekpes. ade maksik dpan aku tiru aku. ke aku yg tiru?


pastu ke pyramid. g maxis centre. khayal, hampir terlelap tgk lampu2 di siling. siyesli, siap tukar2 kaler - putih - pink - turquoise - purple. fuuuh. macam Pandora. siap bau harum san francisco kopi. =)

ok. lepas ke maxis centre. pergi ke machine. masa ni berlaku insiden. baru nk langkah masuk, ada budak lelaki pintas trus masuk kedai itu. dan. iqbal la tu. malas nk ulas. hahaha.

pastu dino datang, bersama keluarga. beli bra baru utk chinese nu yeahhh.

hai ini lah kasuit baru sy. pakai terus utk upacara pecah tuutttt dzulfitri, utk pertama kali dlm hidup g karaoke. yes. dzul dah tak suci!!

im so paris hilton. a picture that tells everything. siap ade lighter de.

ok. akiss 'mas idayu' ferrero.

Je veux ton amour, I don’t wanna be fe-ghaaainn ( friends )

hai awak yg kiri sekali tu. =)

errrr.. hai akill haii!

hai charger sony. i laik dis place! sesuai utk org yg suka lupa caj henpon bila nk kuar =)

hai wallpaper lawa tp xde dlm kefewel.

ini pon. nak dlm kefewel!

hai para2 sakura. muka penat hilang suara. dan...penat ke toilet 2-3 kali.

dan, lg sekali kat lampu pokodots. saya nampak kurus. terharu nye saya dzul. hampir menitiskan air mata bile melihat peha sy. lihat lah doniaaaaa! thanks extra hot peripericiken!!!

ok done. annoying tak entri byk gamba? haha. ok lenkali nk bangun awal dan kuar umah awal2 lg lah! best. thanks semua. tak lupa pada dino yg bg deodran sorang satu pada kami =). tp aku gune nivea for men? bukan rexona for men??

ok bai.

1 comment:

kenwooi said...

i didnt go to a karaoke for a long time edy.. =P

kenwooi.com