Monday, January 11, 2010

tapi sam somel =)

ok tak kire, nk cite gak. haha. semalam of kos tgk ajl gak, wlu pun status fb mcm semua citer pasal ajl, smpi celah ketiak pon nk cite...hahaha. mcm xyah tgk tv..tp aku pon sama, sbb teruja. ok 5 sebab teruja :

1. sam bunkface tu comel. fakta.

2. ok i admit, i mmg fenyokong abang faizal tahir, tp smlm tukar faizal 'Gaga' tahir.

3. paling teruja masa search perfom utk rok legend. gile la bab. uncle amy ni makan ape ntah sampai skg masih hot pakai skinny rambut kembang. ooooo...



4. and aku baru berkenalan ngan black, siyes xpnh nk kenal, tp smlm tgk die nyanyi live dgn suara-langsung-tak kantoi, he deserve it!

5. (i) lagu kau dan aku tu..ai laik! sangat tulus mulus kiut miut punya performance. aku suka watak budak lelaki gemok pegang gitar skali ngan aizat tu (mcm menggambarkan aizat masa gumuk kot?) . wohhoooo two thumbs up! rasa mcm nk join budak2 tu berjoget =)

5. (ii) and aku dh taw, bile aizat perfom lagu pergi tu, konfem die menang. siyes, lagu tu mcm switch on mood korang. mmg serap. dan lg 1, ada semangat 1 malaysia ada di situ, menunjukkan malaysia still aman, even akim budak af tu main bakar tipu-tipu. hahahaha.

cuma yg x suka, of kos, dari dulu aku anti hujan dgn raingers2 nye skali, sumpah semalam macam..tuttt..dan lagu aku skandal mcm xpatut ada dlm list juara lagu pon..opppps..mls nk ckp lebih, umm..stacy pon boooring...benda yg sama, x abis2 tiru org..lain semua biasa-biasa. umm..misha ok, suara mmg best, tomok gunapakai kecomelan diana danielle, eh lupa, yuna nmpk cantik mlm tadi, mekap mata hebat. =)

ok bai.

4 comments:

Syima Syaz said...

saya sokong anda....!!! -anti ujan-

akiss. said...

ahahaha... td tgk x disebalik tabir? mmg dirancang rupenye yg rmi2 turun tu.. duhhh

Syima Syaz said...

tau dah di rancang...tp cam semak!
igtkan bunkface blh menang sbb lagu dia ade meaning

sns said...

faizal gaga tahir! suka2. ahaha. hensem kan. astagha, anak tiga dah tu