Tuesday, February 23, 2010

stressial.

stress.

stress.

stress.

patutnya mak bagi aku nama, Balqisstress.

lepas satu-satu masalah aku dapat. aku nak lupa yang A, yang B buat hal. aku tinggal yang C, aku jumpa ex-C hari-hari. aku jumpa orang yg aku nk hindar hari-hari. tadi baru hamun orang-yang-suka-tipu-kerana-takut-kena-marah. sampai bila aku nk kena hadap? jangan sampai aku pecah cermin keta utk kedua kali.

ef yu.


sebab tu jangan tanya kenapa aku guna gambar ini utk fb aku. dan status In A Relationship with Ket Skyline.

jangan tanya kenapa.

ok bai.

* takda kena mengena dengan keja + persekitaran baru. cuma kat sini xleh tunjuk perasaan sangat mcm aku dgn abg2 logistik dulu. kena jadi hipokrit.

*aku ni muka kaki senyum. tapi kalau mood kureng, mmg jelas kot aku masam muka? sori.

7 comments:

Kap said...

Tarik nafas panjang panjang.
Senyum selalu dan jangan pecahkan cermin kereta.

Kurus begitu sungguh kurang anggunnya, Kiss.

ezzati said...

best gak tuu leh panggil ko teres..

akiss ferrero. said...

ok dah kenyang. kurang stress.

mamamarissa said...

betul2 stress nie :D

p/s ; bertukar ke mana dik??

aiza said...

hi kiss...
relek2..
kalau stress...
ape lg..sopink n karoke laa..
huhuhu...

btw...jemput singgah bloh org~

akiss ferrero. said...

kak ju mama rissa yg kiut =), mmg stress, kdg2 kenot handle taw.

kis pindah aras 2, semua baru =)

hai aiza,
thanks. nnti kis singgah

Leen said...

Relax!
Chill beb!
Go holiday lah.