Saturday, February 27, 2010

enibeseri ketige.

bukan ulangtahun nuffnang je yg ketiga eh, kami pon dh tiga tahun ok. hahaha.

ok ini kursus pengenalan + posting yang menemukan kami., di mana endingnya kami duduk satu umah. dari kanan, Akiss versi kurus gilak, dayang mazlin a.k.a alyn, dan farrah.

gambar terawal kami, ber-alamandot dan melepak di jambatan.masa ni sgtlah freshie suci lagi. haha. masa ni alyn dah jumpa cinta hati dan terus berkahwin. =(

3 tahun lepas, zaman ket memiliki peha aku, kak iza n farrah masih dara, dan nana pon masih kecik.

ini malam semalam. kak iza tade balik umah encik suami, dayang mazlin pun sama, ikut suami. farrah pon dh bertudung, akiss pon tak pakai sneakers lagi, wanie jadi kiut n kiuter, ket of kos makin kucing. hahaha.

yg best, aku, wanie n farrah ditukarkan unit pada tarikh keramat yg sama, 22.2.2010. haha.

ucapan aku, aku sentiasa doakan yg terbaik utk korang. cepat naik pangkat, dan cepat pencen. hahaha.terima kasih kerana jadi kawan yg baik dan terbaik selama ni. muahh muaahh sayang korang.

kami ada rakam video, nnti aku up kan.

ok bai.

No comments: