Thursday, February 25, 2010

oh maya karin oh!

‘Saya masih ingat lagi ketika Steve pertama kali melamar Maya untuk keluar dating. Ketika itu Steve mengajar kami mata pelajaran Matematik.

‘Apabila mendapat tahu Maya bersetuju dengan lamarannya, Steve terus menari-nari dan melompat hingga ke luar kelas. Kami pelajarnya hanya tergelak melihatnya terlalu gembira.

sumber.

seronok kan masa mula-mula bercinte? ingat entri berangan-angan sampai ke awan INI?

haih. mengeluh. aku ingat mereka la kapel contoh aku, ceh konon, mmg lah maya karin idola terulung aku, tapi..tapi..bila dengar cerita kureng enak itu, aku jadi termenung kot? ok, mmg la xtaw apa mslh sbnr rumahtangga dorang, tapi. ke sengaja nk tarik orang tengok nona di tv3 itu? haha.

tapi xpalah. kite doakan rumahtangga maya n steven ini dpt diselamatkan. =)

ceh tiba-tiba rasa mcm wartawan rancangan hiburan. =P

ok bai.

3 comments:

joegrimjow said...

da ada gaya da ni
heee

iklan skit
;)
jom teka disini dan menang sehingga 10 pound!

nabilah_2908 said...

hye..slm ziarah..slm kenal.. :)

hmm...harap rumors tu tak betul..syg nyer...if mereka bercerai...huhu..

mamamarissa said...

sian maya...tapi x pe, abg remy kan ada...opppppssssssssss!!!!!