Saturday, February 6, 2010

insomnia mere pyar ka hey?

apa itu insomnia?hahah. aku pon tataw maksud pyar ka hey kejadahnya. haha.
heeeh. ok. ada orang kata, nak merawat insomnia, selain minum susu, kite kena cantikkan tempat tidoq, or beli benda baru. ceh. konon, hari ni, aku dgn jayanya tanpa memikir duit dh xde, raye cine makin dkat (ade kena mengena x?), beli tilam, cadar, bantal, kipas dan almari di cat (spray) pink. haha.

ok fine. aku taw semua dh bosan, semua dh label, 'kaler Akiss'. =P, dan lg satu, ai tak suka deco bunge2 eh, biarlah daun dari bunga-bunga. heeeh. mmg lah dalam hati ada taman, tp semestinya taman bunga kan?? mana taw ada taman laut, taman astakona, taman alam megah..haha.

"ai tebby dear atau bantal, esok mandi nak? pakai mummy punye lux?"


i bukan duta kotex, tp saje suka kotak pokodots itew. ada nmpk almari ai?. ngeh. pink lagi. gedikness!

ok ini misi terakhir, cita-cita nk tinggi. yakni, nak cat dashboard katil, i mean, kepala katil warna putih. hummm. bilakah akan terlaksana? almari simple tu pon orang pasangkan, orang yg tolong spray, inikan cat katil? oops. bocor rahsia.

ok bai.

*04:20hr. still tak tido, tak mujarab pon cara ini??

2 comments:

~ ReD ~ said...

hihi..kalau dah susah tido tu, letak la kaler apa pun, x leh tido jugak:D

akiss ferrero. said...

hehehe. tu la. xtaw ape laa care nya lg =)